کد خبر : 137927
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
-

حقوق‌های نجومی خلاف عدالت اجتماعی است

حقوق‌های نجومی خلاف عدالت اجتماعی است

به گزارش قائم آنلاین، سمیه قاسمی طوسی در همایش مشاور امور بانوان نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی با اشاره به ذاتی بودن برخی امور و مختص بودن آن به بانوان گفت: برای نخستین بار مراسم تجلیل از ۲۳ بانوی نمونه که سرپرست خانواده‌های آسیب پذیر و بدسرپرست بودند در مازندران برگزار شد. وی با

به گزارش قائم آنلاین، سمیه قاسمی طوسی در همایش مشاور امور بانوان نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی با اشاره به ذاتی بودن برخی امور و مختص بودن آن به بانوان گفت: برای نخستین بار مراسم تجلیل از ۲۳ بانوی نمونه که سرپرست خانواده‌های آسیب پذیر و بدسرپرست بودند در مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بانوان توانمند در مازندران بسیار هستند، اظهار کرد: بانوان نمونه در هر شهرستان که دارای چنین شرایطی هستند شناسایی و تجلیل شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه در ساخت المان‌های شهری در مازندران توجه به کودکان نگاه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد به این مهم توجه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه کودکان کار نیاز به حمایت‌های ویژه دارند و باید به خیرین معرفی شوند، افزود: خیرین می‌توانند نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

طوسی با بیان اینکه حقوق‌های نجومی برخلاف عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: حقوق نجومی مردم را نسبت به جامعه بدبین می‌کند، در صورتی که انقلاب شد تا به مستضعفان کمک شود و دستگیر آنها شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از کمک سمن‌ها و خیرین در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی بهره برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 13 =