کد خبر : 137925
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
-

بوکس مازندران در آستانه پوست‌اندازی

بوکس مازندران در آستانه پوست‌اندازی

به گزارش قائم آنلاین، به نظر می‌رسد که حاشیه‌های بوکس استان مازندران در روزهای آتی به اتمام می‌رسد. اصرار و پیگیری‌های اعضای مجمع بوکس استان مازندران بالاخره نتیجه داد و حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور برای برگزاری مجمع فوق‌العاده به مازندران سفر می‌کند. در همین ارتباط کسری منوچهری معاون ورزش و جوانان مازندران از

به گزارش قائم آنلاین، به نظر می‌رسد که حاشیه‌های بوکس استان مازندران در روزهای آتی به اتمام می‌رسد.

اصرار و پیگیری‌های اعضای مجمع بوکس استان مازندران بالاخره نتیجه داد و حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور برای برگزاری مجمع فوق‌العاده به مازندران سفر می‌کند.

در همین ارتباط کسری منوچهری معاون ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس استان مازندران در روز چهارشنبه با حضور حسین ثوری و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه در مجمع فوق‌العاده در ارتباط با ادامه فعالیت حافظ جعفری رئیس هیأت بوکس استان مازندران رای گیری می‌شود، در صورت به نتیجه نرسیدن تصمیمات اعضا برای بوکس استان مازندران سرپرست تعیین می‌شود که سرپرست مجموعه بوکس استان مازندران زمینه را برای برگزاری مجمع فوق‌العاده آماده کند.

به گزارش بلاغ، حاشیه‌های بوکس مازندران از مدت‌ها قبل به دلیل عدم تخصص حافظ جعفری در این مجموع شروع شده است و مدت‌ها همچنان ادامه دارد.

تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای مجمع و همراهی اصحاب رسانه و کشیدن شدن موضوع حتی به شبکه طبرستان باعث شد که مدیران مجموعه بوکس کشور با وجود اعلام فرصت دوماهه به حافظ جعفری در روزهای آینده پای میز مذاکره برای برگزاری مجمع فوق‌العاد بنشینند.

به نظر می‌رسد که در روز چهارشنبه صفحه جدیدی برای هیأت بوکس استان مازندران رقم می‌خورد و پوست اندازی جدی در هیأت بوکس استان اتفاق می‌افتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =