کد خبر : 137617
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۳۰
-

مشاور سابق ترامپ اتهامات علیه خود را رد کرد

مشاور سابق ترامپ اتهامات علیه خود را رد کرد

به گزارش قائم آنلاین، راجر استون، مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا، اتهامات مطرح شده درباره شهادت دروغین را با انگیزه سیاسی خواند و گفت چنین اتهاماتی نادرست است. اوگفت: من همواره گفتم که بدتر از موضوعی که درباره آن صحبت می‌شود مسائلی است که گفته نمی‌شود. بعد از دو سال تحقیق، اتهامات امروز به هیچ وجه ربطی به

به گزارش قائم آنلاین، راجر استون، مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا، اتهامات مطرح شده درباره شهادت دروغین را با انگیزه سیاسی خواند و گفت چنین اتهاماتی نادرست است.

اوگفت: من همواره گفتم که بدتر از موضوعی که درباره آن صحبت می‌شود مسائلی است که گفته نمی‌شود. بعد از دو سال تحقیق، اتهامات امروز به هیچ وجه ربطی به تبانی روسیه، همدستی با ویکی‌لیکس یا هر نوع اقدام غیرقانونی دیگر مرتبط با پویش انتخاباتی ۲۰۱۶ ندارد. من به صورت نادرست متهم به اظهارات نادرست در جریان شهادتم در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان شدم. این درست نیست. هر گونه اشتباه من در جریان شهادتم در این کمیته مهم نبود و بدون قصد قبلی بود.

مشاور سابق ترامپ افزود: تاسف‌برانگیز است که بازرس ویژه قبل از اطلاع وکلایم بیانیه مطبوعاتی منتشر و مرا متهم کرد. صبح امروز ۲۹ مامور اف‌بی‌آی صبح خیلی زود وارد خانه من شدند. این در حالی است که آن‌ها می‌توانستند با وکلای من تماس بگیرند و من تمایل بیشتری برای تسلیم داوطلبانه خود داشتم. آن‌ها همسر مرا ترساندند. من درخواست تجدید نظر خواهم داد و آن‌ها را در دادگاه شکست خواهم داد. من معتقدم این تحقیق با انگیزه سیاسی است. من به خاطر انگیزه‌های سیاسی دادستان‌ها به این مشکل برخوردم و همانطور که قبلا گفته‌ام من تحت هیچ شرایطی شهادت نادرست علیه رئیس جمهور نخواهم داد و برای کاهش فشار دروغ نخواهم گفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =