کد خبر : 137660
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
-

مجمع تشخیص مانع تصویب کنوانسیون‌های FATF و CFT شود

مجمع تشخیص مانع تصویب کنوانسیون‌های FATF و CFT شود

به گزارش قائم آنلاین،  ۷۱۴ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن پشتیبانی و حمایت قاطع از بیانات مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم مخصوصا حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی و نوری همدانی خواستار عدم تصویب کنوانسیون‌های ننگین مرتبط با fatf توسط  مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند. متن بیانیه

به گزارش قائم آنلاین،  ۷۱۴ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن پشتیبانی و حمایت قاطع از بیانات مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم مخصوصا حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی و نوری همدانی خواستار عدم تصویب کنوانسیون‌های ننگین مرتبط با fatf توسط  مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند.

متن بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که به امضای ۷۱۴ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم رسیده است بدین شرح است:

 بسمه تعالی

مرجعیت شیعه همیشه سدی سترگ در دفاع از معارف اسلام ناب و زبانی گویا برای تبیین آموزه‌ها و احکام الهی بوده و همواره در برابر انحراف‌های فکری و عملی محکم و استوار ایستاده است. افتخار همیشگی علمای شیعه این بوده که در پاسداری از دین و معارف آن و دفاع از حقوق مردم هراسی به خود راه نداده‌اند.

از بیانات هوشمندانه و دلسوزانه و مواضع صریح و قاطع مراجع عظام تقلید حفظهم الله، آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی در جهت توجه به معیشت مردم عزیز و هشدار نسبت به  تصویب کنوانسیون‌های استعماری  و همچنین تذکر درباره مساله حساس حجاب و سالم سازی فضای مجازی به رئیس جمهور تشکر کرده و حمایت و  پشتیبانی خود را از این مواضع حکیمانه اعلام می‌داریم و توجه جدی رئیس جمهور محترم به نصایح به جا و خیرخواهانه مراجع عظیم الشان را خواستاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + یک =