کد خبر : 137692
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
-

سکوی پُر پرشورها؛ از تبریز تا کیش!

سکوی پُر پرشورها؛ از تبریز تا کیش!

به گزارش قائم آنلاین، هواداران تراکتورسازی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر تاکنون توانسته‌اند رکوردهای بی نظیری از حضور خود در ورزشگاه ها به جا بگذارند. آنها علاوه بر اینکه در بازی های خانگی تراکتورسازی حضوری حداکثری داشتند و معمولا همه صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر کرده اند، در بازی های بیرون

به گزارش قائم آنلاین، هواداران تراکتورسازی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر تاکنون توانسته‌اند رکوردهای بی نظیری از حضور خود در ورزشگاه ها به جا بگذارند. آنها علاوه بر اینکه در بازی های خانگی تراکتورسازی حضوری حداکثری داشتند و معمولا همه صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر کرده اند، در بازی های بیرون از خانه نیز هیچ وقت تیم شان را تنها نگذاشته اند.

حالا در جریان اردوی کیش تراکتورسازی نیز این ماجرا ادامه پیدا کرده است. تعدادی از هواداران تراکتورسازی در جزیره کیش در تمرینات و بازی های دوستانه این تیم حاضر می شوند و به تشویق تراکتور می پردازند.

در بازی گذشته تراکتور با پارس جنوبی جم نیز هواداران سرخپوش در ورزشگاه المپیک کیش حاضر شدند و نشان دادند که می توانند در هر جای ایران به حمایت از تیم محبوب شان بپردازند.

با توجه به حضور جورج لیکنز مربی بلژیکی و جذب چند بازیکن توانمند دیگر توسط تراکتورسازی احتمالا در نیم فصل دوم هم هواداران آذربایجانی حمایت قاطعانه ای از بازیهای تیم محبوب شان داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =