کد خبر : 137733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
-

تعزیر ۴۶۰ میلیاردی متخلفان در مازندران

تعزیر ۴۶۰ میلیاردی متخلفان در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از محکومیت بیش از ۴۶۰ میلیاردی متخلفان در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد. وی افزود: به‌منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای با کیفیت و استاندارد و نیز تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها، طرح نظارتی ویژه در مازندران اجرایی شد. مدیرکل تعزیرات

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از محکومیت بیش از ۴۶۰ میلیاردی متخلفان در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد.

وی افزود: به‌منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای با کیفیت و استاندارد و نیز تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها، طرح نظارتی ویژه در مازندران اجرایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی همگام و همسو با سایر دستگاه‌های نظارتی و مجری طرح به منظور تعادل و تثبیت قیمت‌ها در راستای اجرای بهینه طرح نظارتی اقدام به تشکیل دو شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات صنفی و غیر صنفی در مرکز استان کرد.

ملکی تصریح کرد: اولویت رسیدگی پرونده‌ها در طول طرح مشمول آن‌دسته از کالاهایی است که در سبد خانوار اهمیت بیشتری دارند و به همین منظور شعب تعزیرات در ادارات تابعه و مرکز استان در اسرع وقت به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی در خصوص عملکرد ۱۰ ماهه اداره متبوعش طی سال‌جاری، عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد ۱۷ هزار و ۱۲۱فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که با احتساب پرونده‌های مانده از سال قبل، تعداد ۱۷ هزار و ۱۸۱ فقره پرونده مختومه و متخلفان این پرونده‌ها محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۴۶۴ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۸۲۲ ریال شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران درباره بیشترین و کمترین تخلفات صورت گرفته طی این مدت، گفت: عدم درج قیمت با ۵ هزار و ۷۵۰ فقره، گران‌فروشی با ۴ هزار و ۷۹۶فقره، عدم ارائه فاکتور خرید با یک‌هزار و ۶۹۹فقره، عدم صدور فاکتور با یک‌هزار و ۱۵۳ فقره، حمل کالای قاچاق با یک‌هزار و ۴۴ فقره، تقلب با ۶۱۸ فقره، عدم رعایت دستوالعمل بهداشتی با ۵۲۶ فقره و کم‌فروشی با ۴۲۳ فقره بیشترین میزان تخلفات را شامل می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 13 =