کد خبر : 137538
تاریخ انتشار : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
-

پیش‌بینی هزینه ۱۵۰ میلیاردی برای اتمام ۱۹ پروژه عمرانی

پیش‌بینی هزینه ۱۵۰ میلیاردی برای اتمام ۱۹ پروژه عمرانی

به گزارش قائم آنلاین،  سیدمصطفی موسوی طی گفت‌وگویی از تدوین برنامه ۱۰۰ روزه این شرکت با محوریت اتمام و تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد. وی افزود: با توجه به رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی که مجری زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان به‌دنبال اتمام و

به گزارش قائم آنلاین،  سیدمصطفی موسوی طی گفت‌وگویی از تدوین برنامه ۱۰۰ روزه این شرکت با محوریت اتمام و تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد.

وی افزود: با توجه به رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی که مجری زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان به‌دنبال اتمام و تکمیل پروژه‌های عمرانی هستيم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اجرای ۱۹ پروژه عمرانی بزرگ در سطح شهرک‌های صنعتی استان در برنامه ۱۰۰ روزه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم پروژه‌های عمرانی، این شرکت در صدد است تا با تخصیص اعتبارات مناسب، پروژه‌های عمرانی را با جدیت پیگیری و در برنامه‌های مشخص شده به اتمام برساند.

موسوی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای اين ۱۹ پروژه‌ عمرانی، ۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است كه دارای ۴۰ تا ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكی هستند و در جهت اتمام این پروژه‌ها نیز ۷۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: در مجموع، برای اجرای ۱۹ پروژه عمرانی مبلغ ۱۵۰ میليارد ریال از محل منابع استانی و داخلی هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مهمترین پروژه‌های در حال اجرا را اجرای شبکه هدایت آب‌های سطحی، احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، آسفالت معابر داخلی، شبکه فیبر نوری، ایستگاه تقلیل فشار گاز، خط انتقال آب، گازرسانی، آب‌رسانی، شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب اعلام و اذعان کرد: این پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی جویبار، گلوگاه، سوادکوه شمالی، محمودآباد، نکا، بابلسر، آمل، ساری و مرزن آباد چالوس اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − هفت =