کد خبر : 137542
تاریخ انتشار : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

واژه‌های حماسه و مقاومت بر سینه مردم آمل نقش بسته است

واژه‌های حماسه و مقاومت بر سینه مردم آمل نقش بسته است

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی در کنگره حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل که در مصلی برگزار شد با بیان اینکه آمل شهری شهیدپرور است، گفت: به رغم خواسته دشمنان و دیکتاتوران عصر حاضر و علی رغم همه مشکلات مردم زیر بیرق ولایت تا پای جان هستند. وی با اشاره به اینکه گوشه

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمدحسین بابایی در کنگره حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل که در مصلی برگزار شد با بیان اینکه آمل شهری شهیدپرور است، گفت: به رغم خواسته دشمنان و دیکتاتوران عصر حاضر و علی رغم همه مشکلات مردم زیر بیرق ولایت تا پای جان هستند.

وی با اشاره به اینکه گوشه به گوشه این خاک سرشار از مجاهدت است، اظهار داشت: نونهال ابتدای انقلاب امروز تبدیل به درختی تنومند و استوار شده است.

این مسئول با بیان اینکه مردم آمل مردمی‌تاریخ ساز هستند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم واژه‌های مقاومت و حماسه را تبیین کنیم این دو کلمه بر سینه مردم آمل و مازندران نقش بسته است.

بابایی با اشاره به اینکه افتخارات مردم دیارعلویان به ۴۰ سال اخیر خلاصه نمی‌شود، گفت: مردم دیارعلویان ۱۲ قرن قبل برای حمایت از برادران مسلمان خود به یمن رفتند و آنجا تاریخ سازی کردند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مردم آمل در تمامی‌زمینه‌ها خواستگاه بسیاری از اتفاقات و جهش‌ها بودند، افزود: امام خمینی (ره) براساس حماسه آفرینی مردم آمل نام این شهر را در وصیت نامه سیاسی الهی خود قرار داد و جوانان آملی باید به زندگی در این شهر با این تاریخچه افتخار کنند.

وی با اشاره به یک هزار شهید آمل از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار داشت: بیان این موضوع آسان اما فهم آن و درک آن سخت است.

بابایی با بیان اینکه دشمن نقشه طولانی برای سوریه داشت که با حضور مدافعان حرم برچیده شد، خاطرنشان کرد: پدران و مادران آملی باید فرزندانی را تربیت کنند که در مقابل تمامی‌ توطئه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر ۱۰ سال به دنبال ایجاد رخدادی در کشور است، گفت: پس از ۷۸ و ۸۸ سال ۹۸ فرا می‌رسد که سال حساسی است.

این مسئول با بیان اینکه حوادث تاریخ انقلاب نباید کم رنگ شود، تاکیدکرد: برای پر رنگ کردن و تحلیل و تحقیق بابت حوادث انقلاب باید تلاش نمود و جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه حماسه ششم بهمن باید به موضوعی محوری در استان مازندران تبدیل شود، گفت: لازم است بررسی شود که ۳۰۰ هزار شهیدی که در هشت سال جنگ تحمیلی جانفشانی کردند ثمره تلاش آنها چه بود.

بابایی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود، افزود: امروز جمهوری اسلامی‌ در تمامی‌ عرصه‌ها در جهان حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان با اشاره به اینکه اگر کم کاری مسولین به پرکاری تبدیل شود و برخی قوانین اصلاح شود ایران در چندسال آینده پیشرفت چشمگیری خواهدداشت، گفت: نیروی انسانی کافی و باعلم در کشور وجود دارد اما نگاه به داخل در کشور کمرنگ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − ده =