کد خبر : 137645
تاریخ انتشار : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
-

بیشترین کارتن خواب ها متعلق به منطقه شهر تعلق دارد؟

بیشترین کارتن خواب ها متعلق به منطقه شهر تعلق دارد؟

به گزارش قائم آنلاین، سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درخصوص گرمخانه‌های شهر تهران گفت: تعداد گرمخانه‌ها را افزایش داده‌ایم و گرمخانه‌های جدیدی در منطقه‌های ۱۲ و ۱۹ احداث کردیم. وی با بیان اینکه با سرد شدن هوا گشت‌ها فعالتر می شوند، گفت: افرادی که شبها بیرون مانده باشند را جمع‌آوری و به گرمخانه‌ها منتقل

به گزارش قائم آنلاین، سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درخصوص گرمخانه‌های شهر تهران گفت: تعداد گرمخانه‌ها را افزایش داده‌ایم و گرمخانه‌های جدیدی در منطقه‌های ۱۲ و ۱۹ احداث کردیم.

وی با بیان اینکه با سرد شدن هوا گشت‌ها فعالتر می شوند، گفت: افرادی که شبها بیرون مانده باشند را جمع‌آوری و به گرمخانه‌ها منتقل می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران زمانی که دمای هوا زیر ۵ درجه باشد روزها نیز به این افراد خدمات می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه ۱۸۰۰ تا ۲ هزار نفر به گرمخانه‌ها مراجعه‌ می‌کنند، گفت: بیشتر کارتن‌خواب‌ها در مناطق ۱۲،‌۱۶، ۱۵ و ۱۹ هستند.

محمدی از شهروندان خواست هنگامی که کارتن‌خوابی را در سطح شهر دیدند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و اطلاع دهند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص ساماندهی گلفروشاندر سر چهارراه گفت: گلفروشان بزرگسال متکدی نیستند که ما بتوانیم آنها را جمع‌آوری کنیم.

وی درخصوص جمع‌آوری متکدیان گفت: این کار مدام در حال انجام است، متکدیان را جمع‌آوری و به کمیته امداد،‌بهزیستی و اداره اتباع تحویل می‌دهیم.

محمدی تاکید کرد که جمع‌آوری متکدیان متوقف نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =