کد خبر : 137416
تاریخ انتشار : جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
-

قهرمانی و پهلوانی دوبال افتخارآفرینی و محبوبیت ورزشکاران است

قهرمانی و پهلوانی دوبال افتخارآفرینی و محبوبیت ورزشکاران است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار بااشاره به اقدام ارزشمند حسن یزدانی قهرمان المپیک در اقامه نماز در مسابقات کشتی گفت: این حرکت زیبا و ارزشمند از صدها حرکت فرهنگی دیگر تأثیرگذارتر است و در سطح جهان به اشتراک گذاشته خواهد شد. وی قهرمانی و پهلوانی را

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار بااشاره به اقدام ارزشمند حسن یزدانی قهرمان المپیک در اقامه نماز در مسابقات کشتی گفت: این حرکت زیبا و ارزشمند از صدها حرکت فرهنگی دیگر تأثیرگذارتر است و در سطح جهان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی قهرمانی و پهلوانی را دوبال افتخارآفرینی و محبوبیت ورزشکاران دانست و افزود: به جوانانی که در کنار قهرمانی، پهلوانی دارند به آن‌ها می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: کسانی که قهرمانی و پهلوانی را درکنار هم دارند بهترین الگو برای جوانان کشورمان هستند.

نادعلیزاده به حوادث ششم بهمن سال‌ ۶۰ در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: توطئه دشمنان انقلاب اسلامی با حضور مردم غیور شهر آمل شکست خورد و مردم در هزار سنگر برای مقابله با ضد انقلاب مبارزه و مقاومت کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که تأکید کرده‌اند پیش‌بینی‌های آمریکا هیچ وقت درست نبوده و این به خاطر عدم شناخت از مردم ایران است اظهار کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب با حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و نظام سلطه خواهیم زد.

گفتنی است نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار با حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان برگزار و در پایان از وی به پاس حرکت ارزشمند در اقامه نماز در مسابقات کشتی آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =