کد خبر : 137094
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۴۰
-

یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ ۷۷۷

یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ ۷۷۷

به گزارش قائم آنلاین، هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ در نیوآرک واقع در نیوجرسی را به مقصد هنگ کنگ (به مسافت ۸۰۰۰ مایل) ترک کرد اما بعد از اینکه یک مسافر بیمار شد، پس از سه ساعت و نیم پرواز، مجبور به فرود اضطراری شد او از فرودگاه گوس بی، که یک پایگاه هوایی است، پرواز کرد

به گزارش قائم آنلاین، هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ در نیوآرک واقع در نیوجرسی را به مقصد هنگ کنگ (به مسافت ۸۰۰۰ مایل) ترک کرد اما بعد از اینکه یک مسافر بیمار شد، پس از سه ساعت و نیم پرواز، مجبور به فرود اضطراری شد او از فرودگاه گوس بی، که یک پایگاه هوایی است، پرواز کرد و در یکی از فرودگاه های کانادا قصد فرود آمدن کرد.

به دلیل یک خطا و مشکل مکانیکی قادر به نشستن نبود.باورها بر این است که درب هواپیما به دلیل شرایط بد هوایی (-۳۰ درجه سانتی گراد) ، منجمد شده بود و باز نمی شد.

حدود ۲۵۰ مسافر، به دلیل نبود افسران و مسئولین فرودگاه تقریبا ۱۶ ساعت معطل شدند.درجه حرارت درون هواپیما، به یک دفعه تا سطح ناراحت کننده و غیر قابل تحملی افت کرد.

شاهدان گزارش دادند که مهمانداران فورا به مسافران پتو دادند، اما باز هم مسافران خشمگین و ناراحت بودند.مسافران خسته شده بودند و طاقتشان تمام شده بود و دلیل پرخاشگری هایشان همین بوده است.

بالاخره بعد از ۱۶ ساعت، یک هواپیمای جدید و امدادگر رسید و مسافران مجبور شدند با اتوبوس به قسمت دیگری از فرودگاه بروند، تا سوار بر هواپیمای دیگر شوند.

یکی از مسافران عصبانی توییت کرده است که:حالا ما از این هواپیما پیاده می شویم تا سوار هواپیمای جدید شویم و به نیوآرک بازگردیم.باز هم، زمان زیادی طی شد تا درب هواپیما بسته شود.

بسیاری از افراد شرق و یا شمال کانادا، به دلیل یخ زدگی ها و بارش های سنگین برف که تعداد پروازها را کاهش داده است، اذیت میشوند.

چندی بعد از این ماجرا، سخنگوی این شرکت هواپیمایی، بارها از مردم عذر خواهی کرد و اظهار داشت که:تمام این اتفاقات به دلیل اوضاع اورژانسی مسافر و هم چنین مشکلات فنی و شرایط آب و هوایی رخ داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =