کد خبر : 137278
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
-

تازه‌ترین قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار مازندران

تازه‌ترین قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار مازندران

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار در میادین استان اظهار کرد: قیمت امروز سیب سفید معمولی در میدان بار ساری، ۵ هزار تومان و سیب سفید سوپر و درجه یک ۷ الی ۸ هزار تومان است. وی با بیان اینکه قیمت سیب قرمز معمولی

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص تازه‌ترین قیمت انواع میوه و تره‌بار در میادین استان اظهار کرد: قیمت امروز سیب سفید معمولی در میدان بار ساری، ۵ هزار تومان و سیب سفید سوپر و درجه یک ۷ الی ۸ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت سیب قرمز معمولی ۶ هزار و نوع درجه یک این میوه ۸ هزار تومان است؛ افزود: قیمت پیاز سفید ۲۷۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان و پیاز قرمز ۲۲۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان خرید و فروش شده است.

رئیس میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اشاره به قیمت ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومانی امروز سیب زمینی در میدان میوه این شهرستان، گفت: قیمت هر کیلو گوجه از ۳۵۰۰ الی ۳۷۰۰ و خیار نیز ۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اشاره به قیمت ۲۵۰۰ تومانی هر کیلو تامسون، بیان کرد: قیمت هر کیلو پرتقال تامسون خونی ۲۵۰۰، پرتقال ۳۰۰۰ الی ۳۵۰۰ و نارنگی نیز ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان در آخرین روز از هفته جاری می‌باشد.

فخرآوران قیمت هر کیلو لیمو شیرین را ۳ هزار تومان و لیمو ترش را ۶۰۰۰ الی ۷۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انار در میدان با نرخ ۶ هزار الی ۷۰۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

وی با اشاره به قیمت ۱۱۰۰۰ الی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی هر کیلو موز در میدان میوه، عنوان کرد: قیمت هر کیلو کیوی طی روز جاری، ۷ هزار تومان نرخگذاری و معامله شد.

به گفته رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران، قیمت امروز هویج ۳۰۰۰ تومان و گل کلم نیز ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان است.

گفتنی است قیمت فروش این میوه‌ها در سطح خرده‌فروشی‌های بازار، با احتساب سود ۳۰ تا ۳۵ درصدی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + شش =