کد خبر : 136921
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
-

بیرانود بهترین بازیکن آسیا است

بیرانود بهترین بازیکن آسیا است

به گزارش قائم آنلاین، پایان رافت درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در مرحله یک‌چهارم مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تا الان ۴ بازی داشتیم که توانستیم با اقتدار از آنها بگذریم. کی‌روش در این بازی‌ها از بیشتر نفرات خود استفاده کرد. تیم ما در بازی‌ها هجومی است و شرایط خوبی داریم. دژاگه در

به گزارش قائم آنلاین، پایان رافت درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در مرحله یک‌چهارم مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تا الان ۴ بازی داشتیم که توانستیم با اقتدار از آنها بگذریم. کی‌روش در این بازی‌ها از بیشتر نفرات خود استفاده کرد. تیم ما در بازی‌ها هجومی است و شرایط خوبی داریم. دژاگه در این بازی‌ها بسیار خوب عمل کرده و بیرانوند هم نشان داده که بهترین بازیکن آسیا است.

وی ادامه داد: چین برای قهرمانی به این مسابقات آمده و حریف سختی محسوب می‌شود. آنها صبور و برای گل زدن عجله‌ای ندارند. تفکرات لیپی حرفه‌ای است و با بازیکنانی که دارد می‌تواند ما را به چالش بکشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد طارمی و آزمون و فشارهایی که در حال حاضر روی این ۲ بازیکن است، خاطرنشان کرد: در این زمان نباید به طارمی و آزمون فشار بیاوریم. مهاجم‌های ما در این ۴ بازی ۵ گل زدند و طارمی هم در بازی اخیر تیم ملی یک پنالتی برای ما گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =