کد خبر : 136807
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
-

برگزاری دومین المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران در ساری

برگزاری دومین المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران در ساری

به گزارش قائم آنلاین، سیدامیر ساداتی‌کریمی ظهر امروز در نشست خبری گفت: دومین المپیاد ورزشی دانشجویان ۲۴ و ۲۵ بهمن در ساری برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این المپیاد با همکاری دانشگاه آزاد ساری، هیات ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا ‏برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات ۲۰۰ نفر آقا

به گزارش قائم آنلاین، سیدامیر ساداتی‌کریمی ظهر امروز در نشست خبری گفت: دومین المپیاد ورزشی دانشجویان ۲۴ و ۲۵ بهمن در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد با همکاری دانشگاه آزاد ساری، هیات ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا ‏برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات ۲۰۰ نفر آقا و خانم حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران افزود: این دوره از المپیاد آقایان ۶ آیتم ورزشی دارت، تیراندازی،دو و میدانی، تیرو کمان، شبیه سازی تیراندازی و آمادگی جسمانی و خانم ها در پنج رشته ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

ساداتی کریمی خاطرنشان کرد: برای این المپیاد به کل دانشگاه‌های استان فراخوان داده شده است.

وی ایجاد بستر نشاط سالم برای دانشگاه‌های استان و تقویت اخلاق و منش پهلوانی را از اهداف این المپیاد است عنوان کرد و گفت: تجلیل از ورزشکار برجسته آرین غلامی شطرنج‌باز مازندرانی که مقابل نماینده رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد از برنامه‌های اختتامیه این مسابقات است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران اظهار کرد: در دوره اول این المپیاد شناسایی دانشجویان در عرصه های مختلف انجام شد و مشکلی در زیرساخت‌های ورزشی در دانشگاه‌های استان نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 10 =