کد خبر : 136622
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
-

افزایش آهسته قیمت طلا در بازار

افزایش آهسته قیمت طلا در بازار

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: در بازار امروز هر گرم طلا به ۳۷۵ هزار تومان رسید. وی افزود: قیمت هر گرم طلا از ۳۳۰ هزار تومان طی دو هفته گذشته با رشد ۴۵ هزار تومانی در هر گرم به ۳۷۵ هزار تومان رسید.

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: در بازار امروز هر گرم طلا به ۳۷۵ هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت هر گرم طلا از ۳۳۰ هزار تومان طی دو هفته گذشته با رشد ۴۵ هزار تومانی در هر گرم به ۳۷۵ هزار تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت هر مثقال طلا از ۱۶۰۰ تومان هم عبور کرد؛ خاطرنشان کرد: یک زمان قیمت طلا به‌صورت آنی و در اثر یک عامل غیرمتقربه بالا می‌رود که طبیعتا پس از مدت کوتاهی و بلافاصله پس از رفع مشکل به‌وجود آمده، قیمت به روال قبلی باز می‌گردد.

این فعال صنفی بازار طلا تصریح کرد: اما در حال حاضر قیمت‌ها آرام آرام و به‌صورت خرچنگی در حال افزایش است و طی یکی دوهفته اخیر شاهد افزایش ۴۵ هزار تومانی هر گرم طلا بوده‌ایم که با این شرایط، به نظر می‌رسد روند صعودی طلا در پیش باشد و در این چنین شرایطی، پایین آمدن قیمت، سخت می‌شود.

نصیری در پایان قیمت امروز سکه امامی را ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت امروز نیم سکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار و ربع سکه یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در معاملات رقم خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + دو =