کد خبر : 135912
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
-

مدارس برخی از شهرهای مازندران فردا تعطیل است

مدارس برخی از شهرهای مازندران فردا تعطیل است

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، همه مدارس منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در همه دوره‌های تحصیلی،فردا شنبه ۲۹ دیماه ۹۷ تعطیل اعلام شد. همچنین به دلیل بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان،تمامی مدارس مناطق دودانگه ساری و

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، همه مدارس منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در همه دوره‌های تحصیلی،فردا شنبه ۲۹ دیماه ۹۷ تعطیل اعلام شد.

همچنین به دلیل بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان،تمامی مدارس مناطق دودانگه ساری و بخش هزارجریب شهرستان گلوگاه در همه دوره‌های تحصیلی فردا تعطیل است.

همچنین بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان، تمامی مدارس بخش یانه سر بهشهر را تعطیل کرد.

به دنبال برودت شدید هوا، بارش برف شدید و باران در مناطق استان، برف مدارس مناطق کوهستانی کجور نوشهر و بلده نور را نیز تعطیل کرد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، تمامی مدارس مناطق کجور نوشهر و بلده نور در روز شنبه ۲۹ دی ۹۷ تعطیل خواهد بود.

فردا کلیه مدارس بخش “هزارجریب” و بخش مرکزی دهستان ” پی رجه” شهرستان نکا نیز تعطیل خواهد بود.

هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس استان از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =