کد خبر : 135682
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
-

مطالبه‌گری رسانه‌ها در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی افزایش یابد

مطالبه‌گری رسانه‌ها در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی افزایش یابد

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت و گو ، در پاسخ به این سوال که برخی از معادن سوادکوه در گذشته هم بسته شدند و به دلیل برخی لابی‌های انجام شده دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند چه تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شد، اظهار کرد: برخی از معادن در گذشته پلمب

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت و گو ، در پاسخ به این سوال که برخی از معادن سوادکوه در گذشته هم بسته شدند و به دلیل برخی لابی‌های انجام شده دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌اند چه تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شد، اظهار کرد: برخی از معادن در گذشته پلمب و تعطیل شده بود و مجددا نسبت به بازگشایی آنها اقدام شده است.

وی با اعلام اینکه جلوگیری از تخریب محیط زیست نیاز به اقدامات زیاد دارد، تصریح کرد: حضور میدانی دستگاه‌های قضائی و مدیران اجرایی در این منطقه بسیار ضروری است.

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه پیگیری‌ها در این حوزه باید به صورت جدی‌تر انجام شود، گفت: در این حوزه برخی کم کاری‌های جدی وجود دارد.

این مسئول با اعلام اینکه رسانه‌ها مدیران استانی را در جلوگیری از تخریب محیط زیست واموال منابع طبیعی رها نکنند، گفت: پیگیری‌ها و گزارش‌های میدانی رسانه‌ها در این حوزه‌ها بسیار اثر گذار است.

حسینی‌عالمی با اعلام اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌گری کنند، افزود: مدیران در برابر رسانه‌های مطالبه‌گر باید پاسخگو باشند.

وی گفت: باید به صورت جدی و درست به قانون در این بخش‌ها عمل شود، معادن منطقه خطیرکوه به صورت جدی دارای مشکل است و بیشتر آنها در بستر رودخانه‌ها قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =