کد خبر : 134372
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

افزایش فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماه

افزایش فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آذر ماه

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی طی گفت و گویی اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در آذر ماه امسال ۵۸ نفر شامل ۳۸ مرد و ۲۰ زن بوده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش یافته‌ است. وی افزود: از کل متوفیات

به گزارش قائم آنلاین، علی عباسی طی گفت و گویی اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در آذر ماه امسال ۵۸ نفر شامل ۳۸ مرد و ۲۰ زن بوده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش یافته‌ است.

وی افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی آذرماه محور برون شهری و راه روستایی ۴۲ نفر ( با ۵۰ درصد افزایش ) و درون شهری ۱۶ نفر ( ۳۳ درصد افزایش ) را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با ۱۱، ساری و میاندورود با هفت نفر و تنها شهر بدون فوتی گلوگاه گزارش شده است.

این مسئول بیان کرد: از این تعداد ۱۳ مورد راننده ، سه مورد موتورسوار، ۱۶ نفر سرنشین ،۲۲ نفر عابر و چهار چهار مورد هم دوچرخه‌سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در آذر ماه امسال، یک‌هزار و ۳۸۰ نفراعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.

وی گفت: از آنجایی‌که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی با سرعت مطمئنه در کاهش تصادفات موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 6 =