کد خبر : 134020
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
-

مرد ترکمنستانی چرا در ایران دستگیر شد؟!

مرد ترکمنستانی چرا در ایران دستگیر شد؟!

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ محمدرضا سراوانی گفت: مامورین مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان اینچه برون عصر روز گذشته حین کنترل خودروهای ترانزیتی که قصد خرج از کشور را داشتند به یک دستگاه خودرو ترانزیت ولوو مشکوک شده و در بازرسی از آن، تعداد ۱۰ هزار ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق با مارک

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ محمدرضا سراوانی گفت: مامورین مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان اینچه برون عصر روز گذشته حین کنترل خودروهای ترانزیتی که قصد خرج از کشور را داشتند به یک دستگاه خودرو ترانزیت ولوو مشکوک شده و در بازرسی از آن، تعداد ۱۰ هزار ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق با مارک کنت را کشف کردند.

وی با بیان اینکه سیگارها به طرز ماهرانه ای در داخل کابین راننده جاسازی شده بود، گفت: با توجه به اینکه ارزشی ریالی سیگارهای قاچاق مکشوفه بیش از ۱۰ میلیون ریال است، راننده ترکمنستانی این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و سیگارهای قاچاق مکشوفه و خودرو مربوطه نیز توقیف شده است.

وی افزود: از آغاز سالجاری تاکنون بالغ بر ۵۹ هزار و ۲۸۰ نخ سیگار قاچاق توسط ماموران مرزبانی این هنگ کشف شده است.

فرمانده هنگ مرزی اترک از برگزاری پنجمین دوره پیاده روی استقامتی ماموران این هنگ نیز خبر داد و گفت: پرسنل سه گروهان اینچه برون، داشلی برون و احتیاط این هنگ، صبح امروز مسیر رفت و برگشت گروهان داشلی برون تا پاسگاه شهید حدادی در روستای دوزاولوم به طول ۲۰ کیلومتر را در طول نوار مرزی پیاده روی کردند.

وی هدف از برگزرای راهپیمایی های استقامتی را حفظ آمادگی جسمانی پرسنل هنگ مرزی عنوان کرد و گفت: در راهپیمایی امروز حدود ۶۰ نفر از ابواب جمعی سه گروهان مرزی حضور داشتند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 17 =