کد خبر : 133701
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

وزارت ارتباطات و دستگاه قضا مشکلات فضای مجازی را حل و فصل کنند

وزارت ارتباطات و دستگاه قضا مشکلات فضای مجازی را حل و فصل کنند

به گزارش قائم آنلاین، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به معایب و مزایا فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در کنار مزایایی همچون افزایش اطلاعات و اطلاع رسانی با سرعت بالا، معایبی همچون آسیب های اخلاقی، فرهنگی و امنیتی را برای افراد جامعه و جوانان و نوجوانان به دنبال دارد. وی

به گزارش قائم آنلاین، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به معایب و مزایا فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در کنار مزایایی همچون افزایش اطلاعات و اطلاع رسانی با سرعت بالا، معایبی همچون آسیب های اخلاقی، فرهنگی و امنیتی را برای افراد جامعه و جوانان و نوجوانان به دنبال دارد.

وی بر لزوم نظارت دستگاه‌های نظارتی و قضایی بر فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و دستگاه‌های قضایی باید نظارت کافی بر اینترنت و شبکه‌های مجازی داشته باشند تا از سوءاستفاده برخی افراد سودجو جلوگیری به‌عمل آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه خانواده‌ها نقش ویژه‌ای در مدیریت فضای مجازی برای فرزندان خود دارند، مسئولان امر باید زمینه فرهنگ‌سازی و روشنگری آن‌ها را فراهم کنند تا خانواده‌ها نسبت به تهدیدات و مزایای استفاده صحیح از این تکنولوژی به خوبی آشنا شوند.

نانواکناری افزود: اگر فضای مجازی رها شده باشد و هر فردی که هر چه خواست به هر اقدامی دست بزند اثرات مخربی در جامعه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی ابزار مفیدی در حوزه‌های مختلف است و باید به اثرهای منفی در بخش های اعتقادی و اخلاقی توجه شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است تا محدودیت‌های همراه با نظارت بیشتر در حوزه فضای مجازی صورت گیرد و وزارت ارتباطات و دستگاه قضا مشکلات فضای مجازی را حل و فصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =