کد خبر : 133380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
-

جنگ سردار ایرانی با کاندیدا‌های آقای گلی

جنگ سردار ایرانی با کاندیدا‌های آقای گلی

به گزارش قائم آنلاین، مهاجم ۲۴ ساله و بهترین گلزن ملی ایران در سال‌های گذشته بعد از جام‌جهانی پرحاشیه در روسیه حالا یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان حاضر در امارات محسوب می‌شود که برای کسب عناوین مهم رقابت بزرگی با ستاره‌های سایر کشورها خواهد داشت. در گزارش الاتحاد آمده است: «فوتبال‌دوستان قاره کهن می‌توانند با هیجان

به گزارش قائم آنلاین، مهاجم ۲۴ ساله و بهترین گلزن ملی ایران در سال‌های گذشته بعد از جام‌جهانی پرحاشیه در روسیه حالا یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان حاضر در امارات محسوب می‌شود که برای کسب عناوین مهم رقابت بزرگی با ستاره‌های سایر کشورها خواهد داشت. در گزارش الاتحاد آمده است: «فوتبال‌دوستان قاره کهن می‌توانند با هیجان و اضطراب فراوان شاهد نمایش درخشان ستاره‌ها باشند؛ ستاره‌هایی که برای رسیدن به عنوان آقای گلی دوئل بزرگی پیش رو داشته و انگیزه‌های‌شان برای نشان دادن توانایی و استعدادهای ذاتی بر جذابیت مسابقات خواهد افزود.» اما از دید الاتحاد گزینه‌های آقای گلی و کسب عنوان بهترین مهاجم جام هفدهم به این شرح اعلام شده است.

علی مبخوت
ملیت: امارات متحده عربی
سن: ۲۸ سال
میزبان امید زیادی به علی مبخوت دارد تا با گلزنی و رهبری او در خط حمله بتواند تا مراحل نهایی پیش برود. این بازیکن بارها در سال‌های گذشته کاندیدای حضور در باشگاه‌های بزرگ اروپایی شد اما ترجیح داد تا در امارات به فوتبال خود ادامه بدهد و حالا به عنوان برترین گلزن تاریخ امارات قصد دارد در نسخه ۲۰۱۹ درخشش دیگری داشته باشد.

 سون هیونگ‌مین
ملیت: کره جنوبی
سن: ۲۶
ستاره این روزهای باشگاه تاتنهام اگرچه از بازی سوم می‌تواند کره‌جنوبی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند اما با توجه به شرایطی که دارد قطعا یکی از مهره‌های مهم این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی و شکستن طلسم‌ها خواهد بود. سون که با قهرمانی در المپیک آسیایی جاکارتا از خدمت سربازی معاف شد امیدوار است دومین فینال متوالی در جام ملت‌ها را تجربه کند.

 سردار آزمون
ملیت: ایران
سن: ۲۴ سال
سردار آزمون می‌تواند یکی از ستاره‌های اصلی مسابقات باشد؛ بازیکنی جوان که پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری از جام ملت‌های ۲۰۱۵ در رده ملی طی کرد و حالا به امید اول خط حمله ایران تبدیل شده است. او رکورد منحصربه‌فردی در روبین‌کازان روسیه دارد و در سال‌های گذشته نیز با گلزنی‌های خود برای ایران به عنوان گزینه اصلی جانشینی علی دایی لقب گرفته است.

 مانامینو تاکومی
ملیت: ژاپن
سن: ۲۳ ساله
مانامینو تاکومی از استعدادهای جوان و برجسته ژاپن است که در جام ملت‌ها می‌تواند نگاه‌ها را به خود و تیمش جلب کند. آمار فوق‌العاده تاکومی با پیراهن سالزبورگ یعنی ۵۱ گل در ۱۵۲ بازی می‌تواند ثابت کند او یکی از مدعیان اصلی آقای گلی جام هفدهم است. تاکومی یکی از ستارگان نسل جدید فوتبال ژاپن است و مسلما در این دوره از رقابت‌ها خیلی از نگاه‌ها به او خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + ده =