کد خبر : 133480
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
-

اجرای طرح اکوسیستم کار آفرینی در آمل

اجرای طرح اکوسیستم کار آفرینی در آمل

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح اکوسیستم کارآفرینی در آمل اظهار کرد: اکوسیستم کارآفرینی به معنای بهره‌بری از مجموعه عوامل و پتانسیل‌های درون شهری در جهت رسیدن به یک هدف است. وی با بیان اینکه اکوسیستم می‌تواند دانشگاه، مدرسه، بازار و اصناف، صنعت و نهادها

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح اکوسیستم کارآفرینی در آمل اظهار کرد: اکوسیستم کارآفرینی به معنای بهره‌بری از مجموعه عوامل و پتانسیل‌های درون شهری در جهت رسیدن به یک هدف است.

وی با بیان اینکه اکوسیستم می‌تواند دانشگاه، مدرسه، بازار و اصناف، صنعت و نهادها باشد، اظهار داشت: سال جاری در حال اجرای اکوسیستم کارآفرینی در آمل توسط مرکز علم و فناوری آمل هستیم که دارای اهمیت بسیاری است.

این مسول با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در مرکز رشد باشیم، خاطرنشان کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان به دنبال شناسایی جونان مستعد و نخبگان در آمل هستیم.

وی با بیان اینکه عمده مدعوین در مرکز رشد آمل جوانان فارغ التحصیل مستعد هستند، گفت: سرمایه‌گذاران کسب و کار بخش مهم این امر هستند که همکاری مناسبی با اداره اوقاف شکل گرفته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در صورت معرفی جوانان نخبه هر حوزه توسط دستگاه‌های مختلف در آمل این مسیر آسان‌تر پیموده می‌شود، تاکیدکرد: همکاری مرکز رشد آمل و اوقاف شهرستان آمل در استان مازندران نمونه است.

وی با بیان اینکه هر دو کمیته در مرحله برنامه‌ریزی هستیم، افزود: امیدواریم تا پایان سال به مرحله بلوغ برسیم و کارها اجرایی‌تر شود.

رییس مرکز علم و فناوری شهرستان آمل در پایان با اشاره به اینکه با توجه به تعریف‌های مختلف نخبه در دستگاه‌های مختلف جامعه آماری دقیقی از تعداد نخبگان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از دید مرکز رشد جوانی که بتواند کسب و کاری را راه‌اندازی کند و موجب اشتغال شود این شخص نخبه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 3 =