کد خبر : 133466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
-

آزمون طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۲» تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد

آزمون طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۲» تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ثبت نام در آزمون طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲، حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم تا سی دی ماه ادامه دارد و آزمون آن در اسفند ماه امسال برگزار می‌‍شود. وی بیان کرد: طرح بشارت در راستای حفظ جمعی جزء ۳۰ قرآن کریم

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ثبت نام در آزمون طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲، حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم تا سی دی ماه ادامه دارد و آزمون آن در اسفند ماه امسال برگزار می‌‍شود.

وی بیان کرد: طرح بشارت در راستای حفظ جمعی جزء ۳۰ قرآن کریم طی سال جاری با همت مدیران و مربیان مراکز و موسسات قرآنی به اجرا در آمده است که افراد زیادی در آن شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح حفظ بشارت ۱۴۵۲، ایجاد انس با قرآن در خانواده و جامعه بوده و اجرای این طرح ملی نیازمند حرکت جهادی و هماهنگ و تلاش تمامی خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

فاضلی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ به آدرس www.beshaarat.ir نسبت به نام‌نویسی در آزمون پایانی این طرح ملی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در سه بخش برنامه‌ریزی شده و جوایز نفیسی از قبیل ۱۰ دستگاه خودرو، سه هزار و ۳۵۶ کمک هزینه سفرهای زیارتی، ۲ هزار و ۴۴۲ جایزه نقدی و ۳۰ هزار جایزه فرهنگی و ۱۱هزار و ۴۵۲ جایزه در هر فصل به نفرات برتر این آزمون از سوی مجریان برگزارکننده اهدا می‌شود.

فاضلی ادامه داد: بخش اول حفظ از سوره مبارکه ‘ناس’ تا سوره مبارکه ‘زلزال’، بخش دوم از سوره مبارکه ‘طارق’ تا سوره مبارکه ‘بینه’ و بخش سوم نیز از سوره مبارکه ‘بروج’ تا سوره مبارکه ‘نبأ’ در نظر گرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ به صورت الکترونیکی، ۹ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محدودیت سنی و جنسیتی در این طرح سراسری وجود ندارد و همگان می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون این طرح قرآنی بزرگ به سایت طرح قرآنی بشارت مراجعه کنند.

فاضلی افزود: این آزمون با مشارکت ادارات اوقاف، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و به کسانی که حد نصاب نمره را کسب کنند گواهینامه معتبر و جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف میاندورود گفت: واژه ۱۴۵۲ به علت یک‌هزار و چهارصد و پنجاه و دومین سال‌گرد نزول نخستین آیه‌های قرآن کریم بر پیامبر بزرگوار اسلام (ص) انتخاب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =