کد خبر : 133293
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
-

پرچمدار نوکیا با قیمتی کمتر از برندهای دیگر روانه بازار فروش می شود

پرچمدار نوکیا با قیمتی کمتر از برندهای دیگر روانه بازار فروش می شود

به گزارش قائم آنلاین، کمپانی HMD Global مدتی است که تمام تمرکز خود را روی پرچمدار نوکیا قرار داده است. این گوشی هوشمند اولین موبایل با پنج لنز دوربین خواهد بود؛ پیش از این گوشی های پرچمدار هواوی و میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین روانه بازار فروش شده بودند و سامسونگ در سال

به گزارش قائم آنلاین، کمپانی HMD Global مدتی است که تمام تمرکز خود را روی پرچمدار نوکیا قرار داده است. این گوشی هوشمند اولین موبایل با پنج لنز دوربین خواهد بود؛ پیش از این گوشی های پرچمدار هواوی و میان رده سامسونگ با سه لنز دوربین روانه بازار فروش شده بودند و سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز یک گوشی میان رده با چهار لنز را به صورت رسمی رونمایی کرد. با این وجود نوکیا قصد دارد اولین برندی باشد که یک گوشی پرچمدار با پنج لنز را روانه بازار فروش می کند.

 

پرچمدار نوکیا با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

کمپانی HMD Global پرچمدار خود را با نام نوکیا ۹ پیور ویو روانه بازار می کند و برای این گوشی هوشمند قیمت ۸۵۱ دلار را در نظر گرفته است. این قیمت نوکیا ۹ پیور ویو برای نسخه پایه و ارزان قیمت پرچمدار نوکیا است و نسخه دیگر که حافظه داخلی و رم نرم افزاری بالاتری دارد، به نظر ۹۱۰ دلار قیمت خواهد داشت، البته شایان ذکر است که این قیمت ها برای فروش پرچمدار نوکیا در اروپا است.

آیا پرچمدار نوکیا برترین گوشی هوشمند سال خواهد شد؟

همانطور که بیان شد پرچمدار نوکیا مدت هاست که ذهن شرکت سازنده خود را مشغول کرده است، اما به نظر می رسد نوکیا هنوز برای ساخت یک پرچمدار قدرتمند آماده نیست. در روزهایی که بیشتر برندهای موبایل گوشی های خود را به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز می کنند، نوکیا قصد دارد پرچمدار خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار فروش کند. این پرچمدار به نظر قدرت بسیار بالایی نخواهد داشت زیرا تفاوت های میان دو پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و اسنپدراگون ۸۵۵ به نظر بسیار زیاد خواهد بود. با این وجود تا زمان رونمایی رسمی این گوشی هوشمند باید صبر کرد تا بتوان نظر دقیقی در مورد این گوشی هوشمند اعلام کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، پرچمدار نوکیا با باتری ۴۱۵۰ میلی آمپری روانه بازار فروش خواهد شد. باید دید این گوشی هوشمند که با دوربین بسیار جالبی روانه بازار فروش می شود، چه فروشی را تجربه خواهد کرد. همچنین این گوشی هوشمند اولین پرچمدار نوکیا خواهد بود که با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار می گیرد.

زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی هوشمند باقی نمانده و باید دید این گوشی هوشمند می تواند نقطه عطفی در تاریخ این برند پرطرفدار لقب گیرد یا نوکیا برای ساخت یک پرچمدار پر فروش زمان بیشتری نیاز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =