کد خبر : 133307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
-

خلیفه آل ثانی: تحریم و محاصره ۴ کشور را درهم شکستیم

خلیفه آل ثانی: تحریم و محاصره ۴ کشور را درهم شکستیم

به گزارش قائم آنلاین، خلیفه بن جاسم آل ثانی رئیس اتاق بازرگانی قطر اعلام کرد که کشورش موفق به شکست تحریم چهار کشور عربی شده است. وی از ادامه روند اجرای طرح ها و پروژه ها در این کشور پس از پایان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ پروژه پس

به گزارش قائم آنلاین، خلیفه بن جاسم آل ثانی رئیس اتاق بازرگانی قطر اعلام کرد که کشورش موفق به شکست تحریم چهار کشور عربی شده است.

وی از ادامه روند اجرای طرح ها و پروژه ها در این کشور پس از پایان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ پروژه پس از سال ۲۰۲۲ در زمینه زیر ساختها و راهها و ساختمان سازی و احداث بیمارستان و مدارس و غیره عرضه خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی قطر بیان کرد: قطر بر همه چالشها غلبه کرده و دشواری ها را شکست داده از جمله محاصره ظالمانه ای که در خدشه وارد کردن به حاکمیت قطر شکست خورد. همه طرحها روند خود را طی می کند و از محاصره و تحریم تاثیری نپذیرفته است. قطر با جسارت تمام با بحران مقابله کرد و به دنبال منابع جایگزین برآمد و خطوط دریایی مستقیمی راه انداخت که بندر حمد را به بنادر کشورهای دوست از جمله عمان، کویت، چین و دیگر کشورها ربط داد.

وی تاکید کرد: دوره تحریم و محاصره با رشد روابط قطر با کشورهای دنیا همراه بود به طوری که قطر توافقاتی در زمینه های نظامی، امنیتی، اقتصادی و تجاری با کشورهای مهم دنیا به امضا رساند.

خلیفه آل ثانی از نقش بزرگی که بخش خصوصی در روند توسعه این کشور ایفا خواهد کرد، نیز سخن گفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 12 =