کد خبر : 133350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
-

خبر فوق العاده برای “پرسپولیسی ها” از شاه ماهی محبوب!

خبر فوق العاده برای “پرسپولیسی ها” از شاه ماهی محبوب!

به گزارش قائم آنلاین، با آمدن ولادیمیر بودیمیر مهاجم کروات مدنظر برانکو به پرسپولیس، به احتمال زیاد بحث خارج شدن نام انصاری منتفی می‌شود و به همین دلیل این تیم هم دیگر مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارد. با قطعی شدن جدایی گادوین منشا از پرسپولیس، فهرست تیم برانکو یک جای خالی دیگر برای بازیکن

به گزارش قائم آنلاین، با آمدن ولادیمیر بودیمیر مهاجم کروات مدنظر برانکو به پرسپولیس، به احتمال زیاد بحث خارج شدن نام انصاری منتفی می‌شود و به همین دلیل این تیم هم دیگر مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارد.

با قطعی شدن جدایی گادوین منشا از پرسپولیس، فهرست تیم برانکو یک جای خالی دیگر برای بازیکن جدید پیدا کرد. در حال حاضر فهرست بزرگسالان پرسپولیس بدون خارج شدن نام محمد انصاری ۳ جای خالی دارد.

با آمدن ولادیمیر بودیمیر مهاجم کروات مدنظر برانکو به پرسپولیس، به احتمال زیاد بحث خارج شدن نام انصاری منتفی می‌شود و به همین دلیل این تیم هم دیگر مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارد.

محمد انصاری در فینال لیگ قهرمانان آسیا به شدت مصدوم شد و از همان زمان به دلیل مدت زمان طولانی دوری او از میادین بحث خارج شدن نامش مطرح شد که باعث دلخوری او هم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =