کد خبر : 133235
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
-

با ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل آشنا شوید ؛ آمار ضعیف و عجیب سوگلی برانکو

با ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل آشنا شوید ؛ آمار ضعیف و عجیب سوگلی برانکو

به گزارش قائم آنلاین، سیامک نعمتی و طاهرخانی ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل لیگ بودند محسن ربیع‌خواه هم دومین بازیکن ضعیف پرسپولیس بود. در جدول نمرات حمیدرضا طاهرخانی پایین‌ترین امتیاز را بین همه بازیکنانی دارد که این فصل برای پرسپولیس بازی کردند. طاهرخانی فقط در دو بازی این فصل بیشتر از سی دقیقه حضور

به گزارش قائم آنلاین، سیامک نعمتی و طاهرخانی ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل لیگ بودند محسن ربیع‌خواه هم دومین بازیکن ضعیف پرسپولیس بود.

در جدول نمرات حمیدرضا طاهرخانی پایین‌ترین امتیاز را بین همه بازیکنانی دارد که این فصل برای پرسپولیس بازی کردند. طاهرخانی فقط در دو بازی این فصل بیشتر از سی دقیقه حضور داشت که در هر دو مسابقه هم نمره ضعیفِ ۴ را کسب کرد. اگر این مقایسه را بین بازیکنانی داشته باشیم که حداقل در نیمی از مسابقات بیشتر از سی دقیقه بازی کردند، سیامک نعمتی قعرنشین می‌شود.

نعمتی در این فصل میانگین نمره ۳٫۲۹ را از آنالیزورها گرفته است. البته سیامک پس از درخشش در هفته دوم مقابل فولاد، سه هفته خیلی بد داشت و نمره ضعیفی گرفت که باعث شد در میانگین کل‌اش تاثیر منفی پررنگی بگذارد. جالب است محسن ربیع‌خواه که سوگلی برانکو است هم در نمرات آماری متریکا که بر اساس تعداد عملکرد هر بازیکن نمره می‌دهد و هم نمرات سایت که کیفی است، دومین بازیکن ضعیف پرسپولیس بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 7 =