کد خبر : 132972
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
-

نتیجه کار زیاد با کامپیوتر

نتیجه کار زیاد با کامپیوتر

به گزارش قائم آنلاین، افرادی که به دلیل نوع شغل خود مجبورند روزانه مدت زیادی پشت کامپیوتر بنشینند و برای ورزش کردن فرصت کافی اختصاص نمی‌دهند اغلب به عارضه آسیب فشار تکراری مبتلا می‌شوند. از علائم عارضه آسیب فشار تکراری می‌توان به بروز احساس گزگز و سوزن سوزن شدن در دست‌ها و بی‌حسی،‌ درد در

به گزارش قائم آنلاین، افرادی که به دلیل نوع شغل خود مجبورند روزانه مدت زیادی پشت کامپیوتر بنشینند و برای ورزش کردن فرصت کافی اختصاص نمی‌دهند اغلب به عارضه آسیب فشار تکراری مبتلا می‌شوند. از علائم عارضه آسیب فشار تکراری می‌توان به بروز احساس گزگز و سوزن سوزن شدن در دست‌ها و بی‌حسی،‌ درد در ناحیه گردن و شانه‌ها اشاره کرد. همچنین حالت سوزن سوزن شدن در دست‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که اعصاب میانی تحت فشار قرار می‌گیرند. پزشکان برای درمان عارضه آسیب فشار تکراری انجام ورزش، فیزیوتراپی و نه فقط مصرف دارو را توصیه می‌کنند که مدت زمان بهبود سه هفته تا شش ماه طول می‌کشد. همچنین در صورت نادیده گرفتن درد و مصرف مسکن‌ها برای تسکین درد، وضعیت بیمار وخیم تر و دوره درمان طولانی‌تر می‌شود.

علاوه بر این برای درمان این عارضه توصیه می‌شود که از اعصاب و تاندون‌های آسیب دیده کار نکشید. به طور مثال استفاده بیش از حد از تلفن به بروز التهاب در آرنج منجر می‌شود. همچنین بکارگیری ماهیچه‌های آسیب‌دیده ضعیف شدن آنها و ناتوانی عضلانی را به همراه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =