کد خبر : 133161
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
-

محصولات ام وی ام و چری در بازار با چه قیمتی بفروش می رسند ؟

محصولات ام وی ام و چری در بازار با چه قیمتی بفروش می رسند ؟

به گزارش قائم آنلاین، بررسی قیمت ها در بازار نشان می دهد در حال حاضر قیمت ام وی ام ۱۱۰s با قیمت ۴۷ میلیون تومان و مدل ۳۱۵ هاچ بک نیز با قیمت ۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود. ام وی ام X22 دنده ای نیز ۱۲۵ میلیون تومان و مدل دنده ای

به گزارش قائم آنلاین، بررسی قیمت ها در بازار نشان می دهد در حال حاضر قیمت ام وی ام ۱۱۰s با قیمت ۴۷ میلیون تومان و مدل ۳۱۵ هاچ بک نیز با قیمت ۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود. ام وی ام X22 دنده ای نیز ۱۲۵ میلیون تومان و مدل دنده ای اسپورت نیز به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است.

اما مدل اتوماتیک این خودرو با ۱۵ میلیون تومان اختلاف در حال حاضر در بازار به ۱۴۵ میلیون تومان و اتوماتیک اسپورت نیز با ۱۵۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. در همین حال ام وی ام X33 اسپورت نیز به ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است.

چری آریزو ۵ دنده ای نیز با ۱۴۴ میلیون تومان و توربو این خودرو نیز با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. در همین حال چری تیگو ۵ آپشنال IL ، ۲۲۱ میلیون تومان و IE نیز ۲۳۱ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد و چری تیگو ۷ اکسلنت هم به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =