کد خبر : 133056
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
-

قیمت طلا از یک قدمی رکورد به قعر افتاد

قیمت طلا از یک قدمی رکورد به قعر افتاد

به گزارش قائم آنلاین، انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در آمریکا و افت بازارهای بین المللی سهام تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا داشته است. بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۳ درصد افزایش به بیش از ۱۲۹۷ دلار رسیده است. این بالاترین قیمت جهانی طلا از اواسط ژوئن ۲۰۱۸

به گزارش قائم آنلاین، انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در آمریکا و افت بازارهای بین المللی سهام تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۳ درصد افزایش به بیش از ۱۲۹۷ دلار رسیده است. این بالاترین قیمت جهانی طلا از اواسط ژوئن ۲۰۱۸ به شمار می رود. قیمت طلا در هفته جاری تاکنون یک درصد رشد داشته است.

شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز با کاهش روبرو شده است. انتشار امارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا فشار زیادی را بر بازارهای مالی وارد کرده است. سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران اوضاع رشد اقتصادی جهان هستند.

اوضاع نگران کننده اقتصادی موجب شده است تا گمانه زنی های زیادی درباره تغییر سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا مطرح شود.

بازارهای بین المللی منتظر اعلام آمارهای اشتغال آمریکا در ماه دسامبر هستند. انتشار این آمارها می تواند تاثیر زیادی بر سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو داشته باشد.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز به بیش از ۷۹۵ تن افزایش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =