کد خبر : 132938
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
-

دشمن برای ایجاد فساد برنامه‌ریزی پیچیده‌ای کرده است

دشمن برای ایجاد فساد برنامه‌ریزی پیچیده‌ای کرده است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه اخلاق و ادب اساس دین اسلام است، اظهار کرد: جایگاه اخلاق حسنه در اسلام یک جایگاه تعیین‌کننده است و ویژگی بسیار مهمی دارد چون اخلاق، ادب و تقوا فروع دین را ارزشمند می‌کند. وی با اشاره به

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه اخلاق و ادب اساس دین اسلام است، اظهار کرد: جایگاه اخلاق حسنه در اسلام یک جایگاه تعیین‌کننده است و ویژگی بسیار مهمی دارد چون اخلاق، ادب و تقوا فروع دین را ارزشمند می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید به مسئله تقوا و اخلاق و ادب توجه ویژه‌ای شود، افزود: تقوا و اخلاق حسنه یک قدرت باطنی است و انسان را قادر می‌کند آنچه خیر و فرمان‌ الهی است عمل کند و آنچه ناپسند است به راحتی طرد می‌کند و مومنان باید تلاش و تمرین کنند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: دین اسلام با تقوا و اخلاق ارزش پیدا می‌کند و اخلاق اولین مرتبه دین اسلام است و حسن خلق به نیکی جامعه را آباد و عمران می‌کند و عمرها را زیاد و ویرانی‌ها را به آبادی تبدیل می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، معیشتی، گرانی و بیکاری جامعه ما را رنج می‌دهد و اختلاف سلیقه و دسته‌بندی و گروه‌بندی سیاسی و افشاگری سیاسی اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند و درگیری و تخریب‌ها در جامعه وجود دارد، نشان چیست و از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی ام‌الفساد است، تصریح کرد: حجاب دستور صریح خداوند در قرآن کریم است و عامل عفت و ارزش پاکدامنی زنان را تعیین می‌کند.

وی یادآور شد: زنان با کشف حجاب رضاخانی مبارزه کردند و با حرکت غربی و ام‌الفسادی ایستادگی کردند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه بی‌حجابی جامعه را فاسد می‌کند، اظهار کرد: امروز دشمن با تفرقه‌های مختلف به دنبال فساد کشاندن جامعه است.

یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی بزرگ‌ترین حلقه دشمن برای فاسد کردن نسل و جامعه است، افزود: وظیفه تمام زنان و مردان و آموزش و پرورش و مردم متدین آن است که با حساب و برنامه با دقت مبارزه کنند و این برنامه را در دستور کار قرار دهند تا ترفند دشمن به بار نشیند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین حادثه قرن بیستم عنوان پیدا کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سیاست دو قطبی شرق و غرب را به چالش و استکبار را به وحشت انداخت و صهیونیسم و آمریکا در این چهل سال آنچه در توان داشتند به کار بردند و هیچ غلطی نتواستند کنند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه انقلاب به پختگی خود رسیده است و ملت وفادار و ولایت‌مدار ایران با ایستادگی و با اهدای خون جوانان خود چیزی کم نگذاشتند، گفت: مردم با اخلاص پای این نهضت ایستادگی و مقاومت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =