کد خبر : 132773
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

بررسی گوشی های محبوب سال ۲۰۱۸ از دیدگاه کاربران موبایل

بررسی گوشی های محبوب سال ۲۰۱۸ از دیدگاه کاربران موبایل

به گزارش قائم آنلاین، رتبه های برتر گوشی های محبوب در اختیار چینی ها در این وب سایت برندهای شیائومی، سامسونگ و هواوی شرایط بسیار خوبی دارند و بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند این برندها را مورد بررسی قرار می دهند. اولین گوشی هوشمند و به نوعی محبوب ترین گوشی موجود در برترین وب

به گزارش قائم آنلاین، رتبه های برتر گوشی های محبوب در اختیار چینی ها

در این وب سایت برندهای شیائومی، سامسونگ و هواوی شرایط بسیار خوبی دارند و بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند این برندها را مورد بررسی قرار می دهند. اولین گوشی هوشمند و به نوعی محبوب ترین گوشی موجود در برترین وب سایت حوزه موبایل، گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت ۵ پرو است. رتبه دوم نیز در اختیار ردمی نوت ۵ قرار دارد. در کنار این دو گوشی هوشمند موبایل Mi A2 قرار دارد که در سال جاری توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد.

همانطور که مشاهده شد، سه رتبه اول در اختیار برند چینی شیائومی قرار دارد اما رده های بعدی در اختیار سامسونگی ها است. گوشی های موبایل گلکسی A8 نسخه ۲۰۱۸ و گلکسی اس ۹ به عنوان گوشی های محبوب این برند، در این وب سایت حضور دارند. هواوی هم که در سال ۲۰۱۸ گوشی های بسیار خوبی را روانه بازار فروش کرد، پی ۲۰ پرو را به عنوان برترین گوشی موبایل خود در این بخش می بیند. رتبه های برتر گوشی های محبوب در اختیار چینی ها

در سال ۲۰۱۸ سامسونگ گوشی های هوشمند بسیاری را روانه بازار فروش کرد، اما پرچمداران این برند بسیار پرطرفدارتر از میان رده های این برند محسوب می شوند. رده هفتم این جدول در اختیار گلکسی اس ۹ پلاس است و وان پلاس ۶ در کنار پی ۲۰ لایت در رده های هشتم و نهم قرار دارند. گلکسی جی ۶ نیز در رده دهم این جدول قرار دارد.

مواردی که مطرح کردیم، گوشی های محبوب سال ۲۰۱۸ از دیدگاه وب سایت جی اس ام بود. نکته جالب توجه در این مطلب، حضور نداشتن محصولات کمپانی اپل است؛ گوشی های آیفون ایکس اس مکس، ایکس اس و آیفون ایکس در این جدول حضور ندارند و به نظر می رسد کاربران این سایت علاقه خاصی به این برند پرطرفدار ندارند.

پوکوفون در سال ۲۰۱۹ نیز موفق خواهد بود؟

رتبه یازدهم گوشی های محبوب در اختیار برند اوپو قرار دارد؛ گوشی هوشمند اوپو F7 این رده را به خود اختصاص داده است. در این لیست یک گوشی هوشمند دیگر وجود دارد که توانست برای مدت زمان بسیاری اخبار حوزه فناوری را به خود اختصاص دهد؛ گوشی هوشمند پوکوفون اف وان که در رده ۱۹ این جدول قرار دارد. این گوشی موبایل از دید بسیاری از کاربران، سرآغازی بسیار عالی برای زیر برند پوکوفون به شمار می رود و باید دید سال ۲۰۱۹ نیز نام برند فرعی پوکوفون که مربوط به کمپانی شیائومی است، شنیده خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − دو =