کد خبر : 132946
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
-

امدادرسانی راهداران در ۱۳ گردنه برف‌گیر محورهای مازندران

امدادرسانی راهداران در ۱۳ گردنه برف‌گیر محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، از بعدازظهر دیروز بارش برف در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس آغاز شده بود و منجر به بسته شدن جاده چالوس برای ساعاتی شد. راهداران از ۲۶ آذرماه در ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر استان مستقر هستند و به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند. راهداران از شب

به گزارش قائم آنلاین، از بعدازظهر دیروز بارش برف در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس آغاز شده بود و منجر به بسته شدن جاده چالوس برای ساعاتی شد.

راهداران از ۲۶ آذرماه در ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر استان مستقر هستند و به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

راهداران از شب گذشته تا کنون در ۱۳ گردنه برفگیر و صعب العبور استان با همه تجهیزات راهداری مشغول نمک پاشی، برفروبی و ارائه خدمات به مسافران هستند.

۳۰۰ راهدار در قالب ۳۲ اکیپ با استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در جاده‌های برف گیر استان بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران زمستانه هستند.

۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران با شماره ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =