کد خبر : 132381
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
-

قاتل با رهایی از اعدام در تهران باز آدم کشت

قاتل با رهایی از اعدام در تهران باز آدم کشت

به گزارش قائم آنلاین، مرد خشن که چند ماه بعد از جلب رضایت اولیای دم و آزادی از زندان دوباره دست به جنایت زده بود در حالی در دادگاه محاکمه می شود که دادستان برای وی درخواست مجازات کرده است. شامگاه دوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ به ماموران کلانتری بی سیم خبر رسید درگیری در

به گزارش قائم آنلاین، مرد خشن که چند ماه بعد از جلب رضایت اولیای دم و آزادی از زندان دوباره دست به جنایت زده بود در حالی در دادگاه محاکمه می شود که دادستان برای وی درخواست مجازات کرده است.

شامگاه دوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ به ماموران کلانتری بی سیم خبر رسید درگیری در یک جشن عروسی به خون کشیده شده و یکی از میهمانان به نام امیر با ضربه چاقو به سینه اش به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.ماموران راهی بیمارستان مورد نظر شدند و در تحقیقات دریافتند ضارب یک مرد ۳۵ساله به نام سعید است که بلافاصله از محل گریخته است. با گذشت ۱۱روز از این ماجرا سعید ردیابی و بازداشت شد و در این بین از بیمارستان خبر رسید امیر به خاطر شدت خونریزی و عفونت ناشی از چاقو خوردگی جان سپرده است.

با مرگ امیر پرونده وارد مرحله تازه ای شد و در تحقیقات پلیسی روشن شد سعید یک مجرم سابقه دار است و مدتی قبل به اتهام قتل بازداشت شده اما توانسته بود با جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یابد و از زندان آزاد شود.

سعید در بازجویی ها قتل را گردن گرفت و گفت: دو سال قبل در درگیری با یکی از بچه محل ها در خیابان بی سیم دست به چاقو بردم و یکی از دوستانم را کشتم. من در زندان رفتم تا اینکه توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم و از زندان آزاد شوم.می خواستم زندگی تازه ای را آغاز کنم اما این بار در اوج مستی دست به قتل زدم.

وی در خصوص دومین قتل گفت: آن شب به عروسی یکی از اقوام دعوت شده بودم. بعد از پایان جشن عروسی به پیشنهاد یکی از دوستانم مشروب خوردم و مست شدم.حال طبیعی نداشتم که وارد حیاط تالار شدم. در حیاط مقتول با یکی از دوستانش ایستاده بود. او به من خیره شد و مرا مسخره کرد. من هم در اوج مستی به رویش چاقو کشیدم و بعد از تخریب خودرویی که در همان حوالی بود یک ضربه به سینه امیر زدم .اما من اصلا او را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم.

در حالی که اولیا دم شکایتی را علیه سعید اعلام نکرده بودند دادستان برای وی به اتهام عربده کشی،چاقو کشی ، تخریب خودرو پارک شده در محل و ایجاد رعب و وحشت درخواست مجازات کرد. به این ترتیب پرونده این قاتل دیروز با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =