کد خبر : 132163
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
-

گلی که امواج مضر وای فای را جذب می‌کند

گلی که امواج مضر وای فای را جذب می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، در شرایط زندگی فعلی که اغلب افراد مجبور به زندگی در آپارتمان‌های کوچک و بدون حیاط هستند، وجود گلدان‌های گل طبیعی می‌تواند به نشاط و شادابی اهالی خانه کمک قابل توجهی باشد. اغلب گل‌ها و گیاهان برای رشد و سرسبزی خود به نور خورشید، هوای آزاد و امکاناتی نظیر این موارد

به گزارش قائم آنلاین، در شرایط زندگی فعلی که اغلب افراد مجبور به زندگی در آپارتمان‌های کوچک و بدون حیاط هستند، وجود گلدان‌های گل طبیعی می‌تواند به نشاط و شادابی اهالی خانه کمک قابل توجهی باشد.

اغلب گل‌ها و گیاهان برای رشد و سرسبزی خود به نور خورشید، هوای آزاد و امکاناتی نظیر این موارد نیازمند هستند و با در سایه قرار گرفتن، دوام چندانی ندارند و خشک می‌شوند.

با وجود همه محدودیت‌هایی که برخی از گل‌ها و گیاهان برای رشد دارند، برخی از نژاد‌های گل و گیاه نیز یافت می‌شوند که در شرایطی چون فراهم نبودن تابیدن نور خورشید به صورت مستقیم و هوای مناسب نیز رشد خوبی دارند و می‌توانند به طور مناسب مراحل رشد خود را پشت سر بگذارند.

برای انتخاب گل‌وگیاه مناسب جهت نگهداری در فضای آپارتمان باید چندین نکته اساسی را به خاطر بسپاریم و بد نیست که در این اقدام از توصیه‌ها و تجارب افرادی که به نحوی در حوزه گل‌وگیاه دارای تجربه هستند بهره‌مند شویم.

در ادامه تصویری از گیاه «سانسوریا» را مشاهده می‌کنید که بر اساس کارشناسان محیط زیستی و همچنین کارشناسان حوزه گل‌وگیاه از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می‌رود.

«سانسوریا»  قابلیت تحمل شرایط سخت مثلِ کم نوری و کم آبی را دارا بوده و گیاه مناسبی برای کاهش مضرات امواج وای فای محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =