کد خبر : 132123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۹:۴۵
-

کار زشت با پیرزن سیرجانی در کوچه

کار زشت با پیرزن سیرجانی در کوچه

به گزارش قائم آنلاین، با اقدامات فنی ماموران پلیس آگاهی سیرجان سرانجام عامل سرقت به عُنف و سرقت از منزل یک پیرزن و پیرمرد سیرجانی شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان درباره جزئیات ماجرا گفت: چندی پیش گزارش سرقت به عُنف طلاجات یک پیرزن سیرجانی در کوچه جنب پاساژ کندو به مرکز پلیس

به گزارش قائم آنلاین، با اقدامات فنی ماموران پلیس آگاهی سیرجان سرانجام عامل سرقت به عُنف و سرقت از منزل یک پیرزن و پیرمرد سیرجانی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان درباره جزئیات ماجرا گفت: چندی پیش گزارش سرقت به عُنف طلاجات یک پیرزن سیرجانی در کوچه جنب پاساژ کندو به مرکز پلیس ۱۱۰ مخابره شد. ماموران به محل رفته و به بررسی صحنه پرداختند اما ردی از سارق به دست نیامد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: چندی بعد مجددا گزارش سرقت از منزل این زوج کهنسال گزارش شد. سارقان با تخریب دیوار منزل وارد شده و مقادیری طلاجات، پته، گوشی تلفن همراه، لوازم منزل و … را به سرقت برده بودند.

وی تصریح کرد: با بررسی های دقیق و اقدامات فنی پلیس آگاهی سرانجام مشخص شد شوهر خانمی که به عنوان پرستار این زوج به خانه آنها می رفته، عامل سرقت بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: این متهم دستگیر و به سرقت به عنف از این زوج کهنسال اعتراف کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − سه =