کد خبر : 132233
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
-

صادرات روزانه مرکبات مازندران به ۶۰۰ تن رسید

صادرات روزانه مرکبات مازندران به ۶۰۰ تن رسید

به گزارش قائم آنلاین،  عزیزاله شهیدی‌فر در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: در حوزه کشاورزی فعالیت‌های خوبی در حال انجام است که باید نتایج آن رسانه‌ای شود. وی با بیان اینکه جایگاه بخش کشاورزی مازندران نسبت به سال‌ گذشته متفاوت و مثبت است، بیان کرد: خوشبختانه تمامی تشکل‌ها، نمایندگان مجلس و

به گزارش قائم آنلاین،  عزیزاله شهیدی‌فر در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: در حوزه کشاورزی فعالیت‌های خوبی در حال انجام است که باید نتایج آن رسانه‌ای شود.

وی با بیان اینکه جایگاه بخش کشاورزی مازندران نسبت به سال‌ گذشته متفاوت و مثبت است، بیان کرد: خوشبختانه تمامی تشکل‌ها، نمایندگان مجلس و استانداری مازندران از فعالیت‌های مثبت جهاد کشاورزی مازندران رضایت دارند و در این راستا باید اخلاق‌مداری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم و با مردم و ارباب رجوع به نحو شایسته‌ای برخورد کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه حدود هفت میلیون تن تولید محصولات کشاورزی داریم که سه میلیون تن محصولات باغی، سه میلیون تن محصولات زراعی و یک میلیون تن محصولات دامی و شیلاتی است، خاطرنشان کرد: در صادرات محصولات کشاورزی مازندران اقدامات خوبی انجام شد و نشان داده شد مازندران از ظرفیت بالای صادراتی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

شهیدی‌فر بیان کرد: روزانه ۵۰۰ تن مرکبات از مازندران صادر می‌شود که اخیرا به ۶۰۰ تن در روز رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۱۲۰ درصد افزایش صادرات محصولات شیلاتی داریم، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال صادرات محصولات کشاورزی استان به ۲۰۰ هزار تن برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 9 =