کد خبر : 132223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
-

سرمایه‌گذاری ۱٫۶ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی جویبار

سرمایه‌گذاری ۱٫۶ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی جویبار

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی موسوی در بازدید از شرکت‌های شهرک صنعتی جویبار اظهار کرد: شهرک صنعتی جویبار با مساحت بیش از ۹۳ هکتار، دارای شرایط مناسب سرمایه‌گذاری بوده و امکانات زیرساختی آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیه خانه فاضلاب در این شهرک صنعتی مهیا است. وی یکی از مهم‌ترین مزیت شهرک صنعتی جویبار

به گزارش قائم آنلاین، سید مصطفی موسوی در بازدید از شرکت‌های شهرک صنعتی جویبار اظهار کرد: شهرک صنعتی جویبار با مساحت بیش از ۹۳ هکتار، دارای شرایط مناسب سرمایه‌گذاری بوده و امکانات زیرساختی آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیه خانه فاضلاب در این شهرک صنعتی مهیا است.

وی یکی از مهم‌ترین مزیت شهرک صنعتی جویبار را نزدیکی به بندر دانست و افزود: دسترسی و نزدیکی به دو بندر فریدونکنار و امیرآباد از ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد این شهرک صنعتی، نسبت به شهرک‌های دیگر استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: تاکنون ۱۰۱ واحد بهره‌بردار ۱۰۶۳ میلیارد ریال در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری کردند.

موسوی با بیان اینکه پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی جویبار، انجام شده ولی در راستای تکمیل نیز پروژه‌هایی را در دست اقدام داریم اظهار کرد: پروژه اصلاح شبکه فاضلاب با اعتبار ۲۷۰۰ میلیون ریال و پروژه خرید و اجرای شبکه داخلی گاز با اعتبار ۱۷۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

سید علی اسد فرماندار جویبار نیز در این دیدار گفت: همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در جذب سرمایه‌گذار و توجه به حل مشکلات واحدهای تولیدی به‌ویژه واحدهای تولیدی نیمه فعال، تأثیرگذار است.

وی گفت: با موافقت استاندار، شهرک صنعتی جویبار به‌عنوان پایلوت شهرک‌های صنعتی استان، به‌لحاظ تبدیل واحدهای راکد و غیرفعال به فعال، معرفی شده كه با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی موجب رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در شهرستان خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =