کد خبر : 131859
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۸:۴۵
-

پرچمداران شیائومی برای برترین شدن تلاش می کنند

پرچمداران شیائومی برای برترین شدن تلاش می کنند

به گزارش قائم آنلاین، اخبار منتشر شده قبلی نیز نشان می دهد که پرچمداران سال ۲۰۱۹ شیائومی با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شوند. به نظر می رسد گوشی های هوشمند می ۹ و می میکس ۴ قصد دارند سالی خاطره انگیز را برای کاربران این برند چینی رقم بزنند. لازم به ذکر

به گزارش قائم آنلاین، اخبار منتشر شده قبلی نیز نشان می دهد که پرچمداران سال ۲۰۱۹ شیائومی با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شوند. به نظر می رسد گوشی های هوشمند می ۹ و می میکس ۴ قصد دارند سالی خاطره انگیز را برای کاربران این برند چینی رقم بزنند. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند می ۹ اولین گوشی موبایل این برند با سه لنز خواهد بود. البته این موضوع تنها ویژگی مثبت این برند چینی نخواهد بود. در مطلب زیر با برخی از ویژگی های احتمالی پرچمداران سال ۲۰۱۹ شیائومی آشنا می شویم.

پرچمداران شیائومی با چه پردازنده ای روانه بازار فروش می شوند؟

در سال جاری کمپانی مدیاتک شرایط جالب توجهی را برای برندها رقم خواهد زد و کمپانی های سازنده گوشی های موبایل اگر قصد داشته باشند گوشی های هوشمند خود را با قیمتی مناسب تر روانه بازار فروش کنند، شرایط بسیار خوبی برای کاربران ایجاد خواهد شد. در این میان به نظر می رسد شیائومی پرچمداران خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ روانه بازار فروش خواهد کرد.

اطلاعات خاصی درمورد پرچمداران شیائومی در سال ۲۰۱۹ مطرح نشده است اما قطعا حضور سه لنز دوربین و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ برای این کمپانی راضی کننده نبوده و شیائومی قصد دارد ویژگی های دیگری را برای گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرد.

به نظر می رسد می میکس ۴ شیائومی با صفحه نمایش تاشو روانه بازارفروش شود، اما هنوز شیائومی این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده است. در حالی که گوشی هوشمند می میکس ۳ به عنوان اولین محصول این کمپانی با اینترنت نسل پنجم خواهد بود اما گوشی موبایل می ۹ نیز به همراه اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شود.

در روزهایی که برندهای موبایل، پرچمداران خود را با رم های نرم افزاری ۱۰ گیگابایتی روانه بازار می کنند و میان رده هایی را مشاهده می کنیم که از رم نرم افزاری هشت گیگابایتی بهره می برند، به نظر می رسد پرچمداران شیائومی با رم های نرم افزاری بالای ۱۰ گیگابایت روانه بازار فروش شوند. موضوع بعدی که کمپانی های سازنده موبایل به خصوص چینی ها به آن توجه خاصی دارند، حجم باتری های گوشی های موبایل است؛ به همین دلیل انتظار عرضه پرچمداران شیائومی با باتری بالاتر از ۴۰۰۰ میلی آمپری تقریبا قابل پیش بینی خواهد بود، به خصوص که می میکس ۴ شیائومی از صفحه نمایش بسیار بزرگی بهره خواهد برد.

آینده شیائومی چگونه خواهد بود؟

شیائومی سال ۲۰۱۸ را با لقب چهارمین برند پرفروش گوشی های هوشمند به پایان رساند، با این حال بر اساس بسیاری از اخبار موجود، سال ۲۰۱۹ سال شگفتی سازی چینی ها خواهد بود. این کمپانی قصد دارد روند صعودی خود را در سال آینده نیز در پیش گیرد؛ باید دید این برند چینی می تواند مانند هواوی میراث استیو جابز را کنار بزند و فروش خود را به برند آیفون برساند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =