کد خبر : 131995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
-

۹ دی نشان دهنده بینش بالای مردم ایران است

۹ دی نشان دهنده بینش بالای مردم ایران است

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با بلاغ اظهار کرد: ۹ دی نشان بینش بسیار بالای مردم شریف و متدین ایران است. وی خاطرنشان کرد: هدف دسیسه اجانب به همراه ایادی داخلی آن‌ها این بود که ستون خیمه انقلاب که رهبری و اصل جمهوری اسلامی است را ضربه

به گزارش قائم آنلاین، سیدیونس حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با بلاغ اظهار کرد: ۹ دی نشان بینش بسیار بالای مردم شریف و متدین ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دسیسه اجانب به همراه ایادی داخلی آن‌ها این بود که ستون خیمه انقلاب که رهبری و اصل جمهوری اسلامی است را ضربه بزنند و مردم با فهمیدن و شناخت این توطئه به میدان آمدند تا این ستون خیمه حفظ شود و پرچم اسلام ناب محمدی باقی بماند.

دادستان مرکز مازندران گفت: دشمنان این انقلاب باید بدانند که همه ما پای کار این کشور هستیم و هدف نهایی، ادامه نهضت جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) است.

حسینی عالمی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با توجه به حقیقت خواهی و حقیقت طلبی که در دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی ایجاد کرده همیشه مورد هجمه از سوی دشمنان است و تمامی افراد ایران اسلامی در هر جایگاهی هستند باید از حادثه فتنه ۸۸ عبرت بگیرند.

وی تاکید کرد: پیام حماسه ۹ دی این است که مردم همیشه پای کار انقلاب هستند اما لازم است که مسئولان، دلسوز و همراه این مردم باشند و اهداف جمهوری اسلامی را مدنظر داشته باشند.

دادستان مرکز مازندران یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی با مشاهده مقاومت مردم ایران توطئه‌های سخت‌تری را علیه این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند که برای مقابله با این طرح‌ها مسئولان باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشند و پای این نظام از خود هزینه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نه =