کد خبر : 131890
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
-

پرونده کشاورزی در شمال ایران با انتقال آب خزر بسته خواهد شد

پرونده کشاورزی در شمال ایران با انتقال آب خزر بسته خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس، حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت. وی در تذکری به حسن روحانی رئیس‌جمهور درخصوص نامه عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور به وی برای انتقال آب

به گزارش قائم آنلاین، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس، حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

وی در تذکری به حسن روحانی رئیس‌جمهور درخصوص نامه عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور به وی برای انتقال آب دریای خزر به دیگر استان‌ها افزود: رئیس سازمان محیط زیست بهتر است بداند که با این نامه و تصمیم شما پرونده کشاورزی در مازندران، گیلان و گلستان برای همیشه بسته خواهد شد. شما که قدرت، توان و اراده جلوگیری از واردات برنج را ندارید و فقط سخنران خوبی هستید بدانید که مفهوم استقلال اقتصادی با در نظر گرفتن ردیف پیشنهادی دولت به سطح سه نیست مظهر بی‌تدبیری و منتهی به از بین رفتن رودخانه تجن و بی‌آبی گسترده برای کشاورزی مازندران می‌شود و آن را زیر پا گذاشته‌اید.

نماینده مردم ساری در مجلس  تصریح کرد: دولت هم اکنون از پرداخت بهای کود،‌مرکبات و دیگر اقلام کشاورزی عاجز است.

وی خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: آیا شما خبر دارید که سال گذشته به علت کم آبی بخش بزرگی از زمین‌های کشاورزی شهرستان‌های ساری و میانده رود زیر کشت نرفته است و این تصمیم شما مبنی بر انتقال آب دریای خزر به دیگر استان‌ها و موضوع سد فنس ته مانده کشاورزی در این استان را هم از بین خواهد برد و چرا دولت دلیل این کار را شفاف به مردم نمی‌گوید.

دامادی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که اقدام دولت فقط به منظور حذف کشاورزی در شمال ایران صورت می‌گیرد چرا که دیروز کارخانه‌های نظیر چوب فرین تعطیل شده و هم اکنون نابودی و بیکاری چندین هزار کارگر و کشاورز را رقم می‌زنید و نمایندگان مجلس و مردم با چه زبانی با شما صحبت کنند که درک کنید ما را با زبان سرخه‌ای با شما صحبت کنیم که متوجه شوید.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: چرا مدام به دنبال تولید بحران در مازندران مظلوم هستید و استنباط مردم این استان از این تصمیم آن است که گویا شما رئیس جمهور کشور دیگری هستید ولی بهتر است بدانید که تاریخ مازندران چنین اجازه‌ای را به متجاوزان نداده و نخواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + چهارده =