کد خبر : 131766
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
-

وایتی هولناک از آتش زدن یک بسیجی در عاشورای سال ۸۸

وایتی هولناک از آتش زدن یک بسیجی در عاشورای سال ۸۸

به گزارش قائم آنلاین، بسیاری از نیروهای بسیجی پایگاه های مختلف برای حفاظت از جان مردم عادی که زمان وقوع اغتشاشات در حال تردد بودند، به خیابان های پایتخت آمدند و در صحنه های مختلف مورد ضرب و شتم  اغتشاشگران قرار گرفتند. شهید علیرضا ستاری، تکنسین اورژانس، یکی از افرادی بود که در عاشورای ۸۸

به گزارش قائم آنلاین، بسیاری از نیروهای بسیجی پایگاه های مختلف برای حفاظت از جان مردم عادی که زمان وقوع اغتشاشات در حال تردد بودند، به خیابان های پایتخت آمدند و در صحنه های مختلف مورد ضرب و شتم  اغتشاشگران قرار گرفتند.

شهید علیرضا ستاری، تکنسین اورژانس، یکی از افرادی بود که در عاشورای ۸۸ به عنوان امدادگر داوطلب در خیابان های پایتخت حضور داشت و بلافاصله بعد از دریافت پیغام کمک نیروهای امدادی در میان اعتشاشگران حضور یافت. او با حضور در محلی که قرار بود به آسیب دیدگان امدادرسانی کند با صحنه ای وحشتناک روبرو شد. اغتشاشگران با بنزینی که از موتور وسایل امدادی خارج کرده بودند، سعی داشتند یک جوان بسیجی را به آتش بکشند.

شهید علیرضا ستاری با مشاهده این صحنه برای جلوگیری از فاجعه ای انسانی به میدان رفت و به وسیله فتنه گران به شدت مورد شکنجه قرار گرفت و به شدت مجروح شد. پس از انتقال ستاری به بیمارستان، پزشکان برای وی درصد جانبازی ۷۰ درصد را تایید کردند. این مدافع وطن سرانجام پس از پنج سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + پنج =