وی افزود: اگر ما در رده بندی فیفا چند سال است که در رده نخست آسیا قرار داریم و مردم انتظاری به غیر از قهرمانی از این تیم ندارند، اگر هر مربی دیگری به جز کارلوس کی روش بود ما این انتظار را نداشتیم، چرا که حضور در میان ۸ تیم و ۴ تیم هم با مربی ایران میسر می شود. با اتکا به کی روش و لژیونر های خوبی که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنند می توانیم جام قهرمانی را به ایران بیاوریم.

دروازه بان پیشین تیم ملی که سابقه کسب عنوان سومی در سال  ۱۹۹۶ در جام ملت ها را دارد، در این باره اظهار داشت: دوران بسیار خوبی برای من بود و در آن چند روز در امارات خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم، آن نسل طلایی بعدها تیم ملی را به جام جهانی ۹۸ فرانسه برد و حالا هم اکثر آن بازیکنان مربیان بزرگی شده اند و همه از آن نسل با احترام یاد می کنند.

نکیسا در پاسخ به این سوال که آیا در بازی ما قبل فینال وقتی در ضربات پنالتی عابدزاده جانشین او شد، او از این کار ناراحت نشد، این گونه پاسخ داد: جا دارد بنده بازهم اینجا از آقای مایلی کهن تشکر کنم، او در آن بازی ها به یک جوان ۱۹ ساله اجازه داد درون دروازه ایران بایستد و خود این کار شجاعت خاصی را می طلبید، همان قدر که به سرمربی اطمینان داشتم مطمئن بودم او از این کار هدف خاصی دارد و واقعا هم آمدن عابدزاده تاثیر مثبت خود را داشت او ۲ پنالتی را گرفت و بازیکنان ما اگر در زدن پنالتی دقت می کردند به راحتی راهی فینال می شدیم.

سنگربان اسبق پرسپولس درباره خاطره تلخی که از جام ملت ها دارد، عنوان کرد: ۱۹ سال سن داشتم و تا مرحله ماقبل فینال امتیاز بهتری نسبت به الدعایه داشتم و اگر در بازی با کویت در رده بندی درون دروازه قرار می گرفتم در آن دوره به عنوان عقاب آسیا انتخاب می شدم و دستکش طلایی از آن من می شد. به هر حال این اتفاق رخ داد، خاطرم هست در آن بازی ها من به دلایل شخصی و تیمی تحت فشار بودم، بازیکنان به حق از انتخاب من کمی آزرده خاطر بودند وابتدا به یک بازیکن ۱۹ ساله اطمینان نداشتند و معتقد بودند عابدزاده باید جای من درون دروازه قرار بگیرد اما پس از گذشت یکی دو بازی اطمینان آنها به من بیشتر شد و کم کم این رویه و اطمینان بازیکنان برای لذت بخش بود.

نکیسا در پایان خطاب به ملی پوشان گفت: به بازیکنان بابت زحماتی که می کشند خسته نباشید و خدا قوت می گویم و به عنوان یک ایرانی برای آنها آرزوی موفقیت و کسب عنوان قهرمانی را دارم.