کد خبر : 131993
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
-

شرکت شن و ماسه دشت‌نظیر نوشهر تعطیل شد

شرکت شن و ماسه دشت‌نظیر نوشهر تعطیل شد

به گزارش قائم آنلاین، سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با اتمام مهلت مجوز فعالیت موقت واحدهای تولید شن و ماسه دشت نظیر نوشهر و حکم قضایی صادره مبنی بر پلمپ و تعطیلی آنها که با همکاری نیروی انتظامی انجام گرفته بود. وی تصریح کرد: در چند روز اخیر خبرهای جسته

به گزارش قائم آنلاین، سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با اتمام مهلت مجوز فعالیت موقت واحدهای تولید شن و ماسه دشت نظیر نوشهر و حکم قضایی صادره مبنی بر پلمپ و تعطیلی آنها که با همکاری نیروی انتظامی انجام گرفته بود.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر خبرهای جسته گریخته از فعالیت شرکت به گوش می‌رسید که در پایش نیمه شب ماموران یگان حفاظت فعالیت شرکت محرز شد و در مورخه هشت دی ماه جاری با حضور رئیس دادگاه کجور، یگان حفاظت محیط زیست، نیروی انتظامی و ماموران منابع طبیعی، شرکت‌های فوق پلمب شده و با نصب بنر هشدارهای لازم درباره عدم فعالیت، متذکر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر افزود: با حکم قضایی کلیه ماشین‌آلات این شرکت‌ها نیز پلمب شد و همچنین هرگونه خروج مصالح از این شرکت‌ها پیگرد قانونی دارد و خاطی اعمال قانون می‌شود.

پیش از سال ۹۴ چندبار این شرکت پلمب شد، متاسفانه صاحبان شرکت پلمب را شکسته و مجدد مشغول به کار شدند. در سال ۹۴ با دستور مستقیم دادستان کل به اداره برق بابت قطع برق، اداره آب و قطع آب شرکت و محیط زیست به جهت پلمب؛ این شرکت به مدت یک سال پلمب شد.

سال ۹۵ فرماندار وقت نوشهر با اختیار خود از طریق شورای تامین پلمب را باز کردند؛ البته از طرف دادگاه استان پیگیر این موضوع شدند بابت بازکردن خودسرانه پلمب و تخلف صورت گرفته که همچنان پیگیر این پرونده هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =