کد خبر : 131698
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
-

تأیید دستمزد میلیاردی بازیگران

تأیید دستمزد میلیاردی بازیگران

به گزارش قائم آنلاین، علی سرتیپی مدیر عامل موسسه بین المللی پخش فیلمیران و رئیس انجمن صنفی پخش کنندگان فیلم سینمای ایران در برنامه «فرمول ۱» مهمان علی ضیا بود و در این برنامه به مطالبی جالب و مهم اشاره کرد. سرتیپی تعداد مخاطبان سینمای ایران را در سال جاری تا پایان آذرماه ۲۲ میلیون

به گزارش قائم آنلاین، علی سرتیپی مدیر عامل موسسه بین المللی پخش فیلمیران و رئیس انجمن صنفی پخش کنندگان فیلم سینمای ایران در برنامه «فرمول ۱» مهمان علی ضیا بود و در این برنامه به مطالبی جالب و مهم اشاره کرد.

سرتیپی تعداد مخاطبان سینمای ایران را در سال جاری تا پایان آذرماه ۲۲ میلیون نفر اعلام کرد و این مسأله را نشانگر رشد سینمای ایران نسبت به گذشته دانست.

سرتیپی با تأیید دستمزد ۱ میلیاردی برخی بازیگران اظهار داشت که این مبلغ به صورت نقدی نیست، بلکه بازیگان مطرحی مانند رضا عطاران، محمدرضا گلزار یا حمید فرخ‌نژاد در بخشی از فروش فیلم‌های شریک می‌شوند و اینگونه به دستمزدی میلیاردی دست پیدا می‌کنند.

سرتیپی از ساخت سینمایی ۱۴ سالنه در نازی‌آباد خبر داد و گفت: در ۹ ماهه امسال در شهرستان‌ها افزایش فروش داشتیم و بعد از ۱ دهه فروش شهرستان‌ها از تهران جلو زد. خوشبختانه جمعیت ۶ میلیونی مخاطب اکنون به ۲۲ میلیون رسیده.این مخاطب باید به ۱۰۰ میلیون نفر برسد. در سال آینده، ۳۵ سالن سینما فقط در تهران اضافه می‌شود و به این رقم شهرستان‌ها را هم اضافه کنید.

وی در این برنامه به این مسأله اشاره کرد که ما دهمین کشور از نظر تولید فیلم هستیم اما از نظر سالن نمایش صد و بیستم جهان هستیم.

این تهیه‌کننده سینما در پایان از فعالیت‌های اخیر سینمایی‌اش گفت و اظهار داشت: امسال به‌عنوان تهیه‌کننده دو فیلم «رحمان ۱۴۰۰» و «سونامی» را در جشنواره فجر دارم که «سونامی» فیلم خوش‌ساختی است و احتمال جایزه گرفتن آن را زیاد می‌دانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 3 =