کد خبر : 131999
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
-

برگزاری جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد در مازندران

برگزاری جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، هدایت مظلومی از آغاز جشنواره تئاتر ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در این استان خبرداد. وی افزود: جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای تنکابن و رامسر آغاز شد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره

به گزارش قائم آنلاین، هدایت مظلومی از آغاز جشنواره تئاتر ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در این استان خبرداد.

وی افزود: جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای تنکابن و رامسر آغاز شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه با انتخاب آثار برگزیده در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رامسر برگزار می‌شود.

این مسئول درباره شیوه برگزاری این جشنواره، گفت: هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در دو بخش «۹ گروه صحنه ای و ۱۲ گروه خیابانی» آثار خود را طی سه روز به نمایش می‌گذارند.

مظلومی افزود: در تئاتر صحنه‌ای و خیابانی استان‌های مازندران،ایلام،کرمان، البرز،لرستان،خوزستان،کرمانشاه،فارس، اردبیل،مرکزی،آذربایجان شرقی ، بوشهر کهلیلویه و بویر احمد شرکت دارند.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بخش ویژه‌ای در این جشنواره برای پرده‌خوانی انقلاب اختصاص یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =