کد خبر : 131756
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
-

اختلاس میلیاردی کارمند زن نمایندگی خودروسازی سرشناس

اختلاس میلیاردی کارمند زن نمایندگی خودروسازی سرشناس

به گزارش قائم آنلاین، او در زمانی که کارمند این نمایندگی بوده ۶۵ نقل وانتقال مالی الکترونیکی و غیرمجاز انجام داده و همچنین از حساب نمایندگی ۲۸ چک امضا شده را خرج نموده است. او ماه پیش در دادگاه محاکمه و به تحمل ۳۰ ماه زندان محکوم شده است. کل پولی که او انتقال داده

به گزارش قائم آنلاین، او در زمانی که کارمند این نمایندگی بوده ۶۵ نقل وانتقال مالی الکترونیکی و غیرمجاز انجام داده و همچنین از حساب نمایندگی ۲۸ چک امضا شده را خرج نموده است.

او ماه پیش در دادگاه محاکمه و به تحمل ۳۰ ماه زندان محکوم شده است. کل پولی که او انتقال داده ۹۰۴۶۵۹ دلار بوده درحالی که چک های پرداخت شده برای کمپانی هایی همچون شرکت های کارت اعتباری، پیمانکاران و حتی یک نمایندگی دیگر حدود ۲۰۷۷۷۷ دلار بوده اند. او همچنین ۳۱۴۵۲ دلار دیگر را از حساب نمایندگی دزدیده و کارت اعتباری خود را شارژ نموده است.

در خلال بازرسی ها، بازرسان فهمیده اند که این فرد پروازهای فرست کلاس به استرالیا، هاوایی، مکزیک و جامائیکا داشته و البته مبالغی را صرف بازسازی و ترمیم خانه ی خود و همچنین خرید یک فورد موستانگ ۵۰ هزار دلاری کرده است. البته او می توانست به خاطر حضور در نمایندگی ب ام و یکی از محصولات لوکس این شرکت را برای استفاده شخصی انتخاب کند.

این خانم محکوم به بازپرداخت تمامی مبالغ اختلاس شده از نمایندگی شده و تا به اینجا حدود ۲۰۰ هزار دلار را به نمایندگی بازگردانده است.

رئیس این نمایندگی که به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشت گفته است: “ونسا به گونه ای عمل می کرد که انگار یک قهرمان بود و نقص های نمایندگی را رفع می کرد و البته فرصت های زیادی هم برای دزدیدن از ما داشت.”

او ادامه می دهد: “همه ی ما درباره ی وضعیت مالی نمایندگی نگران بودیم و سود موردنظر را به دست نمی آوردیم. ما باید برنامه های خود را تغییر می دادیم اما پس از ماه ها هیچ چیزی تغییر نکرده بود و کسی هم دلیل آن را نمی دانست. او پاسخ همه سؤالات را داشت اما به من اطمینان می داد که پایان سال همه چیز خوب خواهد بود.”

در اسناد دادگاه آمده که این خانم به خاطر طمع خود چنین کاری را انجام داده و از مبالغ اختلاس شده برای جراحی زیبایی و خرید لباس های گران قیمت استفاده کرده است. واژه هایی همچون عادات پرخرجی، سبک زندگی شیک و… نیز در دادگاه استفاده شده اند.

وکلای وی در زمان دفاع ادعا کرده اند او عملی جنایی انجام نداده و به تغییر سبک زندگی خود متعهد شده است.

البته مدیر نمایندگی این گونه به قضیه نگاه نمی کند: “تنها چیزی که ونسا به خاطر آن شرمنده است طمع کار شدن در همکاری طولانی مدت با ما است. افرادی همچون ونسا زندگی خود را تغییر نمی دهند.”

در نهایت به نظر می رسد محکومیت ۳۰ ماهه او سبک تر از انتظارات بوده و قبلاً گفته می شد او ۳۳ تا ۴۴ ماه پشت میله های زندان باقی خواهد ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 19 =