کد خبر : 131772
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
-

آنجلینا جولی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌شود

آنجلینا جولی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، آنجلینا جولی هنرپیشه سرشناس سینما در مصاحبه با بی‌بی‌سی به طور تلویحی از احتمال ورود به عرصه سیاست سخن گفت. خانم جولی در مصاحبه با برنامه رادیو چهار بی‌بی‌سی گفت که ۲۰ سال پیش، چنین احتمالی یعنی ورود به سیاست را به‌ کلی رد می‌کرد اما حالا برای هر جا که

به گزارش قائم آنلاین، آنجلینا جولی هنرپیشه سرشناس سینما در مصاحبه با بی‌بی‌سی به طور تلویحی از احتمال ورود به عرصه سیاست سخن گفت.

خانم جولی در مصاحبه با برنامه رادیو چهار بی‌بی‌سی گفت که ۲۰ سال پیش، چنین احتمالی یعنی ورود به سیاست را به‌ کلی رد می‌کرد اما حالا برای هر جا که به او نیاز باشد آماده است.

آنجلینا جولی در حال حاضر فرستاده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل است. او در زمینه حفظ محیط زیست و مسائل مربوط به پناهندگان و قربانیان خشونت‌های جنسی فعالیت می‌کند.

این هنرپیشه سرشناس، در پاسخ به سوال بی‌بی‌سی درباره احتمال ورودش به عرصه سیاست گفت “فعلا” ترجیح می‌دهد در این باره سکوت کند. خانم جولی اما توضیح داد: “۲۰ سال پیش به این سوال می‌خندیدم اما همیشه گفته‌ام هرجا که به من نیاز داشته باشند خواهم رفت. نمی‌دانم که برای سیاست شخص مناسبی باشم اما همیشه به شوخی گفته‌ام که معلوم نیست چه چیزی در آستین دارم”.

آنجلینا جولی گفت “من با دولت می‌توانم کار کنم، با نظامیان هم می‌توانم کار کنم. من جای جالبی قرار دارم؛ کارهای زیادی انجام می‌دهم، بدون آن که عنوانی داشته باشم یا آن کار مربوط به من یا سیاست‌هایم باشد.”

در ادامه وقتی جاستین وب، مجری این برنامه گفت که حدود ۳۰ یا ۴۰ نفر در فهرست نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات آتی ریاست جمهوری قراردارند و من شما را هم در این فهرست قرار می‌دهم، آنجلینا جولی فقط گفت “متشکرم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =