کد خبر : 131593
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
-

پای اهالی آهنگرکلا هم به بحث مسمومیت‌ها باز شد

پای اهالی آهنگرکلا هم به بحث مسمومیت‌ها باز شد

به گزارش قائم آنلاین، خبر مسمومیت دانش‌آموزان در روستای آهنگرکلا بابل عصر روز گذشته در فضای مجازی با مصاحبه از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل مخابره شده است. در این خبر مسمومیت ۴۰ نفر از دانش‌آموزان منتشر شده که در بسیاری از رسانه‌ها این موضوع به دلیل حساسیت ویژه نسبت به کودکان بازتاب‌های متفاوتی

به گزارش قائم آنلاین، خبر مسمومیت دانش‌آموزان در روستای آهنگرکلا بابل عصر روز گذشته در فضای مجازی با مصاحبه از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل مخابره شده است.

در این خبر مسمومیت ۴۰ نفر از دانش‌آموزان منتشر شده که در بسیاری از رسانه‌ها این موضوع به دلیل حساسیت ویژه نسبت به کودکان بازتاب‌های متفاوتی داشته است.

بحث علت مسمومیت از مباحثی است که مدیران باید درباره آن پاسخ دهند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل در اظهارات معاون خود بحثی درباره مسمومیت افراد خارج از مدرسه را مطرح نکرده است و هرگونه اظهارنظر در این ارتباط را به بعد از بررسی بیشتر منوط کرده است.

معاون آموزش و پروش مازندران در واکنش به اظهارات معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره وجود این مسمومیت در بین تنها دانش‌آموزان، افزود: غیر از دانش‌آموزان حدود ۱۵ نفر از اهالی منطقه هم برای درمان به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کردند.

وجود گاوداری در نزدیک محل و مدرسه از مباحثی بود که در اظهارنظرهای اسفندیار نظری معاون آموزش و پروش مازندران قابل تامل است که معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این ارتباط اظهارنظر نکرده است.

پاسخ به علت چرایی این حادثه به بعد از بررسی بیشتر در ساعت ۱۴ امروز موکول شده است و قرار است متولیان آموزشی پس از دریافت عوامل آلودگی، که در اظهارات نظری بحث آب، غذا و وجود گاوداری مطرح است منتشر شود.

در همین ارتباط فرماندار بابل در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره آخرین وضعیت و بحث مسمومیت اهالی محل اظهار کرد: تاکنون خبری از مسمومیت اهالی مطرح نیست.

ولی‌زاده با اعلام اینکه گزارشی از این بابت در اختیار ما قرار نگرفته است، گفت: همه مباحث داخل مدرسه بوده و از بیرون گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

اضافه کرد: اظهارات معاونت بهداشتی در این ارتباط مورد تایید ما است، این موضوع چندان جای بحث ندارد تنها با یک تزریق سرم مشکل دانش‌آموزان حل شده است.

وی در پاسخ به این سوال که بحث گاوداری در منطقه هم مطرح است، گفت: بحث‌های دیگر در حال بررسی است، مسمومیت تنها یک روز بوده و رفع شده است و مراجعه مجدد نداشتیم.

فرماندار بابل در پاسخ به این سوال که مدرسه با دستور شما تعطیل شده است، افزود: مدرسه به دلیل سردی هوا و بهبودی حال دانش‌آموزان و مشخص شدن علت مسمومیت تعطیل شده است.

وی درباره مشخص شدن زمان نتیجه آزمایش گفت: شبکه بهداشت در حال بررسی این موضوع است و منتظر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =