کد خبر : 131585
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
-

مصرف ۱۴۰۰ تن شن و ماسه برای نمک‌پاشی محورهای مازندران

مصرف ۱۴۰۰ تن شن و ماسه برای نمک‌پاشی محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مهدی هاشمی در گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت محورهای استان مازندران اظهارکرد: در حال حاضر با وجود شروع بارندگی از روز گذشته وضعیت محورهای استان مازندران عادی است. وی با اعلام اینکه وضعیت هوای محور هراز در محدوده امام‌زاده هاشم در حال حاضر آفتابی است، تصریح کرد: هوا در محورهای کندوان تمام

به گزارش قائم آنلاین، مهدی هاشمی در گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت محورهای استان مازندران اظهارکرد: در حال حاضر با وجود شروع بارندگی از روز گذشته وضعیت محورهای استان مازندران عادی است.

وی با اعلام اینکه وضعیت هوای محور هراز در محدوده امام‌زاده هاشم در حال حاضر آفتابی است، تصریح کرد: هوا در محورهای کندوان تمام ابری است.

مدیر راهداری اداره حمل و نقل و نگهداری راه‌های مازندران با اعلام اینکه شاهد بارش پراکنده باران در محور سوادکوه هستیم، خاطرنشان کرد: در محور کناره و غرب استان بارش باران محسوس است.

وی درباره وضعیت محور کیاسر گفت: جاده‌های محور کیاسر دارای مه بوده اما رفت و آمد در این مسیر و سایر نقاط استان به دلیل اقدامات انجام شده از روز گذشته به دلیل نمک پاشی در جریان است.

هاشمی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۴۰۰ تن شن و ماسه برای نمک‌پاشی محورها استفاده شده است.

وی به حضور ۶۵ نیرو راهداری در مسیرهای اصلی استان اشاره کرد و گفت: ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول عملیات راهداری زمستانه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 16 =